Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:03Tack för alla svar. Nej, det är inte i bantningsyfte jag vill gå ner utan få bättre tider. Jag har aldrig tävlat i löpning utan alltid sprungit för att rensa huvudet och bli skönt trött i kroppen. 8km brukar ta ca 50-55 min beroende på dagsform och terrän
Tack för alla svar. Nej, det är inte i bantningsyfte jag vill gå ner utan få bättre tider. Jag har aldrig tävlat i löpning utan alltid sprungit för att rensa huvudet och bli skönt trött i kroppen. 8km brukar ta ca 50-55 min beroende på dagsform och terrän
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:04Jag vet inte hur man visar träningen. Tryckte bara lite här och där.
Jag vet inte hur man visar träningen. Tryckte bara lite här och där.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:18Du går in på "Min profil" och klickar på "vad andra får se".
Du går in på "Min profil" och klickar på "vad andra får se".
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:20Om du går in under "Min träning" så ser du i högra delen
" Din träning är synliga för alla, även de som inte är inloggade. Ändra"
Klicka på ändra så blir träningen synlig för alla.
Om du går in under "Min träning" så ser du i högra delen
" Din träning är synliga för alla, även de som inte är inloggade. Ändra"
Klicka på ändra så blir träningen synlig för alla.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:23Du får nog ligga i för att springa under 1.45 när man startar långt bak i ett lopp med mycket trängsel. Det är lättare sagt än gjort.
Du får nog ligga i för att springa under 1.45 när man startar långt bak i ett lopp med mycket trängsel. Det är lättare sagt än gjort.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:34Gjorde 1.48 från sista startled. Sprang slalom halva loppet, men visst går det om man vill.
Gjorde 1.48 från sista startled. Sprang slalom halva loppet, men visst går det om man vill.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:42Visst, men då var din kapacitet bra mycket bättre än 1.48. Med ett optimalt lopp utan störningar hade du sprungit flera minuter fortare. Med tanke på att hon gör milen klart över timmen så har hon ganska mycket träning framför sig om hon ska klara att kom
Visst, men då var din kapacitet bra mycket bättre än 1.48. Med ett optimalt lopp utan störningar hade du sprungit flera minuter fortare. Med tanke på att hon gör milen klart över timmen så har hon ganska mycket träning framför sig om hon ska klara att kom
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:42Men Jerry, då hade du väl än lite bättre miltid än 1:10? Att springa 1:45 på halvmarathon i Gbg med dess trängsel om man idag gör milen över 1h låter för mig som en helt orimlig ekvation. Då hjälper det inte att tappa ett antal kilo. Tyvärr, mitt råd är a
Men Jerry, då hade du väl än lite bättre miltid än 1:10? Att springa 1:45 på halvmarathon i Gbg med dess trängsel om man idag gör milen över 1h låter för mig som en helt orimlig ekvation. Då hjälper det inte att tappa ett antal kilo. Tyvärr, mitt råd är a
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:46Ni har båda rätt, ville ge henne lite postiva vibbar bara. 🙂
Sprang Hässelby hösten innan på 49.09 och tränade vidare fram till GBG.
Ni har båda rätt, ville ge henne lite postiva vibbar bara. 🙂
Sprang Hässelby hösten innan på 49.09 och tränade vidare fram till GBG.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 21:48... och "jag har gjort 1:34 från sista startgrupp", men då har mitt träningstempo å andra sidan aldrig varit i närheten av "50-55min på 8km och milen på 1:10". Håller man 7min-fart på träning känns 5min-fart på ett halvmarathon om mindre än ett halvår som
... och "jag har gjort 1:34 från sista startgrupp", men då har mitt träningstempo å andra sidan aldrig varit i närheten av "50-55min på 8km och milen på 1:10". Håller man 7min-fart på träning känns 5min-fart på ett halvmarathon om mindre än ett halvår som