Quote from Elias Engqvist on 28 May 2009, 16:18Den är ganska lätt att hitta hela vägen - och skyltad är den också - håll reda på skyltarna bara - finns i en massa färger!
Den är ganska lätt att hitta hela vägen - och skyltad är den också - håll reda på skyltarna bara - finns i en massa färger!
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 22:48Just nu känns det tungt... Började sa bra och tyckte att jag förberedde mig bra inför mitt livs första LL (ja...faktsikt mitt första lopp överhuvudtaget) och sa halkade jag till under backträning och sträckte muskeln pa insidan av laret ordentligt. Detta
Just nu känns det tungt... Började sa bra och tyckte att jag förberedde mig bra inför mitt livs första LL (ja...faktsikt mitt första lopp överhuvudtaget) och sa halkade jag till under backträning och sträckte muskeln pa insidan av laret ordentligt. Detta
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 14:02Testade 21 km i morse av LL banan och då sista biten. Intressant och kuperat. Här måste matas långpass. Och aborrbacken gick rätt bra. Puh.
mvh d
Testade 21 km i morse av LL banan och då sista biten. Intressant och kuperat. Här måste matas långpass. Och aborrbacken gick rätt bra. Puh.
mvh d
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:52Säg att en person i maj 2009 sprang Gbg-varvet på 2:26 och en mil på 57:44. Personen tänker träna mycket i sommar och förbättra sig en del.
Om allt går bra kommer den här personen att springa LL i september. Vilken sluttid verkar trolig?
Personen komm
Säg att en person i maj 2009 sprang Gbg-varvet på 2:26 och en mil på 57:44. Personen tänker träna mycket i sommar och förbättra sig en del.
Om allt går bra kommer den här personen att springa LL i september. Vilken sluttid verkar trolig?
Personen komm
Quote from Elias Engqvist on 9 June 2009, 13:533:50
3:50
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:32Jag tror ungefär som Christer. 3.40-3.45. Om personen inte tränar så mycket i sommar att personen blir skadad. Och under förutsättning att personen sköter sina långpass och tränar en hel del i kuperad terräng.
Jag tror ungefär som Christer. 3.40-3.45. Om personen inte tränar så mycket i sommar att personen blir skadad. Och under förutsättning att personen sköter sina långpass och tränar en hel del i kuperad terräng.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:36Tack för era svar! Nej, personen har nog tänkt sköta sin träning och inte bli skadad.
Tack för era svar! Nej, personen har nog tänkt sköta sin träning och inte bli skadad.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:39Det låter som en klok person som nog kommer att få en positiv upplevelse av Lidingöloppet! (t+)
Det låter som en klok person som nog kommer att få en positiv upplevelse av Lidingöloppet! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:41Personen i fråga har kanske också tillgång till ett lämpligt kuperat elljusspår 😉
Personen i fråga har kanske också tillgång till ett lämpligt kuperat elljusspår 😉
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:02Vilket träningsupplägg är smartast för att träna inför LL?
Alt 1. Att springa 25 km + 10 km per vecka.
Alt 2. Att springa 15 km + 10 km + 10 km per vecka.Dvs samma totala distans men lite olika uppdelat med 2 resp 3 pass per vecka.
Vilket träningsupplägg är smartast för att träna inför LL?
Alt 1. Att springa 25 km + 10 km per vecka.
Alt 2. Att springa 15 km + 10 km + 10 km per vecka.
Dvs samma totala distans men lite olika uppdelat med 2 resp 3 pass per vecka.