Quote from Elias Engqvist on 19 May 2009, 15:01Välkommen till dalarna 🙂
Välkommen till dalarna 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 16:48G-man *, haha och alla Göteborgare som klagar på att gbgvarvet är backigt... 😉
G-man *, haha och alla Göteborgare som klagar på att gbgvarvet är backigt... 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 18:30Nä du Linda, det har jag aldrig gjort! Den är lagd för att locka hit stockholmare som snyftar så fort dom hör talas om västerbroar 🙂
Nä du Linda, det har jag aldrig gjort! Den är lagd för att locka hit stockholmare som snyftar så fort dom hör talas om västerbroar 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:32Fanns inga backar på Göteborgsvarvet. Lite motlut ibland men inga backar.
Fanns inga backar på Göteborgsvarvet. Lite motlut ibland men inga backar.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:51Och jag håller som vanligt med Krister. 🙂
Och jag håller som vanligt med Krister. 🙂
Quote from Urban Nilsson on 19 May 2009, 20:59Daniel: Jag hänger gärna med i LL spåret. Jag sprang ett tag banan regelbundet och hittar bra på den. Den har några svängar som kan vara kluriga att hitta på men det är inget problem.
Jag har haft LL som mål varje år jag sprungit regelbundet och anser at
Daniel: Jag hänger gärna med i LL spåret. Jag sprang ett tag banan regelbundet och hittar bra på den. Den har några svängar som kan vara kluriga att hitta på men det är inget problem.
Jag har haft LL som mål varje år jag sprungit regelbundet och anser at
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:02Alla heter Glenn i Göteborg! http://www.youtube.com/watch?v=EzGCNZDe9bU
Alla heter Glenn i Göteborg! http://www.youtube.com/watch?v=EzGCNZDe9bU
Quote from Urban Nilsson on 19 May 2009, 21:04Och har skinnväst! Jag har inte sett så många skinnvästar i hela mitt liv som när jag var i göteborg senast. 😀
Och har skinnväst! Jag har inte sett så många skinnvästar i hela mitt liv som när jag var i göteborg senast. 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:05Mmmmm... snyggt...
Mmmmm... snyggt...
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 16:06Appropå träning inför LL.
Jag hade tänkt att jag skulle göra en träningsrunda ute på Lidingö och springa sista milen av LL. Start på Grönsta alltså.Är det någon som vet ifall den rundan är skyltad eller lätt att hitta?
Appropå träning inför LL.
Jag hade tänkt att jag skulle göra en träningsrunda ute på Lidingö och springa sista milen av LL. Start på Grönsta alltså.
Är det någon som vet ifall den rundan är skyltad eller lätt att hitta?