Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 14:12Johannes- Jamen kul, då kanske det inte är orimligt med 2:45 då! Jag har faktiskt ingen koll på mina km tider. Jag springer bara mina träningsrundor och har klockat ett par ggr för att få en fingervisning, 9.9km/ca 40-42min. Jag klockade även 20 km en ggn
Johannes- Jamen kul, då kanske det inte är orimligt med 2:45 då! Jag har faktiskt ingen koll på mina km tider. Jag springer bara mina träningsrundor och har klockat ett par ggr för att få en fingervisning, 9.9km/ca 40-42min. Jag klockade även 20 km en ggn
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 14:23Haha, ta rygg bara så kör vi! Ärligt, jag tränar väldigt hårt och det finns inga garantier att jag orkar hela vägen. Har aldrig riktigt kunnat köra riktigt lugna pass, så jag funderar på en pulsklocka så man blir tvungen att hålla igen lite. Jag priorite
Haha, ta rygg bara så kör vi! Ärligt, jag tränar väldigt hårt och det finns inga garantier att jag orkar hela vägen. Har aldrig riktigt kunnat köra riktigt lugna pass, så jag funderar på en pulsklocka så man blir tvungen att hålla igen lite. Jag priorite
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 14:33Ett tips är ju att använda funktionen här på funbeat där du enkelt klickar ut rundan du sprungit på en karta. Den mäter rätt exakt och då räcker det ju att ta tid på det du springer så räknar funbeat ut kilometertiden 🙂
Det låter ändå som att du har bra
Ett tips är ju att använda funktionen här på funbeat där du enkelt klickar ut rundan du sprungit på en karta. Den mäter rätt exakt och då räcker det ju att ta tid på det du springer så räknar funbeat ut kilometertiden 🙂
Det låter ändå som att du har bra
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:42Läget fn.
- ligger helt i fas med min plan, kört 25 km som längst hittills.
- tror inte det blir några större problem med orken.
- problemet blir med knän och vrister. Ligger på gränsen till vad de klara fn.
- ska köra extra styrketräning för att stärka m
Läget fn.
- ligger helt i fas med min plan, kört 25 km som längst hittills.
- tror inte det blir några större problem med orken.
- problemet blir med knän och vrister. Ligger på gränsen till vad de klara fn.
- ska köra extra styrketräning för att stärka m
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 04:05Skulle sprungit LidingöLoppet för första gången i år. Men väster foten vill inte vara med. Jag har Hälsporre och Hälseneinflamation i foten. Har varit på röntgen och plåtarna visade att det var Hälsporre och Hälseneinflamation. Så nu väntar jag på en kall
Skulle sprungit LidingöLoppet för första gången i år. Men väster foten vill inte vara med. Jag har Hälsporre och Hälseneinflamation i foten. Har varit på röntgen och plåtarna visade att det var Hälsporre och Hälseneinflamation. Så nu väntar jag på en kall
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 08:42Vad trist Mikael, hoppas din rehab går bra!
Vad trist Mikael, hoppas din rehab går bra!
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 15:31Så trist bara! Hoppas du repar dig snabbt iaf.
Så trist bara! Hoppas du repar dig snabbt iaf.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 17:22Tråkigt, Mikael!
Tråkigt, Mikael!
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 19:05Nu börjar det bli dags att fylla på energi!
Jag springer långpass på 2 timmar och tar helt slut på energi, så för att kunna öka sträckan ytterligare känner jag att jag måste lära mig att få i mig energi medan jag springer.
Så - vad rekommenderar ni?
Nu börjar det bli dags att fylla på energi!
Jag springer långpass på 2 timmar och tar helt slut på energi, så för att kunna öka sträckan ytterligare känner jag att jag måste lära mig att få i mig energi medan jag springer.
Så - vad rekommenderar ni?
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 19:06Mazariner.
Mazariner.