Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 13:58Jo det är så klart sant men tänkte mer på om det var helt orimligt att nå en medaljtid. Kanske det finns någon som sprungit kring 2:15 som även sprungit Göteborgsvarvet?
Jo det är så klart sant men tänkte mer på om det var helt orimligt att nå en medaljtid. Kanske det finns någon som sprungit kring 2:15 som även sprungit Göteborgsvarvet?
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 16:04Rätt inställning Fredrik! Jag tänker försöka avverka de två första milen på 84-86 min, sen är det bara att mata på (t+)
Rätt inställning Fredrik! Jag tänker försöka avverka de två första milen på 84-86 min, sen är det bara att mata på (t+)
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 21:14Testloppet är väl ett bra tillfälle att kolla formen.
http://www.lidingoloppet.se/sv/Vara-lopp/Testlopp/
Testloppet är väl ett bra tillfälle att kolla formen.
http://www.lidingoloppet.se/sv/Vara-lopp/Testlopp/
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 19:56@Nils: Jag tycker absolut att du ska satsa på 2.15. Jag hade ett Gbg-pers på 1.26 när jag sprang LL på 2.11 förra året. Jag är iofs orienterare och van vid backar, men träna ordentligt sista månaden så ska det gå!
@Nils: Jag tycker absolut att du ska satsa på 2.15. Jag hade ett Gbg-pers på 1.26 när jag sprang LL på 2.11 förra året. Jag är iofs orienterare och van vid backar, men träna ordentligt sista månaden så ska det gå!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:41+1 till FJ. Det var det bästa någon skrivit på mycket länge.
+1 till FJ. Det var det bästa någon skrivit på mycket länge.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:59Jag vet hur jag resonerar i alla fall. Om jag nu ens kommer till start. 😉
Jag vet hur jag resonerar i alla fall. Om jag nu ens kommer till start. 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 09:31@Nils (och Jesper): Jag hade också halvmarapers på 1.26 när jag plockade min silvermedalj (2.12) för två år sedan. Så visst går det.
@Nils (och Jesper): Jag hade också halvmarapers på 1.26 när jag plockade min silvermedalj (2.12) för två år sedan. Så visst går det.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 10:53Nils jag hade 1.28 när jag tog min medalj, så det går. Farten har du, det som avgör är hur stark du är i kuperad terräng.
Lycka till 🙂
Nils jag hade 1.28 när jag tog min medalj, så det går. Farten har du, det som avgör är hur stark du är i kuperad terräng.
Lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 18:03Då blir det till att satsa på det. (t+) Alltid kul att ha ett mätbart mål. Löpningen har inte gått så bra på senaste så det blir spännande att se om jag fixar det.
Blir det för jobbigt kan jag alltid påminna mig själv om att det aldrig är för sent att ge
Då blir det till att satsa på det. (t+) Alltid kul att ha ett mätbart mål. Löpningen har inte gått så bra på senaste så det blir spännande att se om jag fixar det.
Blir det för jobbigt kan jag alltid påminna mig själv om att det aldrig är för sent att ge
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:36Och jag har 1:24 på halvmaran men fortfarande ingen silverpeng (2:16). Så jag kan bara hålla med om att det gäller att vara rätt tränad, enbart snabbhet räcker icke. Men i år då jäklar!
Och jag har 1:24 på halvmaran men fortfarande ingen silverpeng (2:16). Så jag kan bara hålla med om att det gäller att vara rätt tränad, enbart snabbhet räcker icke. Men i år då jäklar!