Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLidingöloppet vs halvmara
You need to log in to create posts and topics.

Jag hoppas iaf att det är kul! Anmäld för första gången,och hoppas att jag tar mig runt med livet i behåll! Inser att träningsdosen får ökas på en aning! G-man, tack för tipset om Ängårdsbergen !Det kan ju vara bra att få lite variation från Skatås!

Änggårdsbergen, älskade Änggårdsbergen! (L) 😉

Jaha,då vet jag var jag skall tillbringa sommarhalvåret då!

Ta dig runt gör du, men det skall vara lite njutbart också. Benen tar otroligt med stryk utför i alla backar.
Skall bli skönt att springa en flack marapremiär LL-helgen i år, Berlin skall vara flackare, men längre än Lidingö har jag hört. 😉

Jag älskar backar:-)

Jag funderar på Lidingö i höst oxå.

Frågan jag ställer mig just nu är hur ambitös ska jag vara?
Ta mig runt eller springa snabbt.

Känner så för att cykla i sommar. Inte slita på löpslingor i skogen ...

Siffrorna på LLs höjdmeter är fel, de är inte 300 m -eller 80 m/mil (hur får du förresten ihop de båda siffrorna?)

LL har mellan 450 och 500 höjdmeter efter vad jag hört, (min Sportstracks säger dock 660 m - fråga inte varför!)

AT skrev fel. Länken sa 240 höjdmeter...

Just gjort en variant av marathon passet för 2:30.
Först av allt så säger jag igen att jag inte tror att jag klarar 2:15. Utan snarare fundersam på om jag klarar 2:30.
"Mitt" program innehåller ung 80 mil på 79 pass. Ett långpass i veckan på mellan 18-25

Änggårdsbergen -Mitt landet Narnia. Så litet men ändå oändligt antal stigvariationer. Det är lite magiskt där inne, man vet inte vart man kommer ut. Det man vet är endast att det går upp och ner, upp och ner.

Ett bra pass att köra där är att köra den lån