Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:08Jag hoppas iaf att det är kul! Anmäld för första gången,och hoppas att jag tar mig runt med livet i behåll! Inser att träningsdosen får ökas på en aning! G-man, tack för tipset om Ängårdsbergen !Det kan ju vara bra att få lite variation från Skatås!
Jag hoppas iaf att det är kul! Anmäld för första gången,och hoppas att jag tar mig runt med livet i behåll! Inser att träningsdosen får ökas på en aning! G-man, tack för tipset om Ängårdsbergen !Det kan ju vara bra att få lite variation från Skatås!
Quote from Lotta W on 16 May 2010, 22:14Änggårdsbergen, älskade Änggårdsbergen! (L) 😉
Änggårdsbergen, älskade Änggårdsbergen! (L) 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:16Jaha,då vet jag var jag skall tillbringa sommarhalvåret då!
Jaha,då vet jag var jag skall tillbringa sommarhalvåret då!
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:17Ta dig runt gör du, men det skall vara lite njutbart också. Benen tar otroligt med stryk utför i alla backar.
Skall bli skönt att springa en flack marapremiär LL-helgen i år, Berlin skall vara flackare, men längre än Lidingö har jag hört. 😉
Ta dig runt gör du, men det skall vara lite njutbart också. Benen tar otroligt med stryk utför i alla backar.
Skall bli skönt att springa en flack marapremiär LL-helgen i år, Berlin skall vara flackare, men längre än Lidingö har jag hört. 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:19Jag älskar backar:-)
Jag älskar backar:-)
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:24Jag funderar på Lidingö i höst oxå.
Frågan jag ställer mig just nu är hur ambitös ska jag vara?
Ta mig runt eller springa snabbt.Känner så för att cykla i sommar. Inte slita på löpslingor i skogen ...
Jag funderar på Lidingö i höst oxå.
Frågan jag ställer mig just nu är hur ambitös ska jag vara?
Ta mig runt eller springa snabbt.
Känner så för att cykla i sommar. Inte slita på löpslingor i skogen ...
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:29Siffrorna på LLs höjdmeter är fel, de är inte 300 m -eller 80 m/mil (hur får du förresten ihop de båda siffrorna?)
LL har mellan 450 och 500 höjdmeter efter vad jag hört, (min Sportstracks säger dock 660 m - fråga inte varför!)
Siffrorna på LLs höjdmeter är fel, de är inte 300 m -eller 80 m/mil (hur får du förresten ihop de båda siffrorna?)
LL har mellan 450 och 500 höjdmeter efter vad jag hört, (min Sportstracks säger dock 660 m - fråga inte varför!)
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 23:35AT skrev fel. Länken sa 240 höjdmeter...
AT skrev fel. Länken sa 240 höjdmeter...
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 23:45Just gjort en variant av marathon passet för 2:30.
Först av allt så säger jag igen att jag inte tror att jag klarar 2:15. Utan snarare fundersam på om jag klarar 2:30.
"Mitt" program innehåller ung 80 mil på 79 pass. Ett långpass i veckan på mellan 18-25
Just gjort en variant av marathon passet för 2:30.
Först av allt så säger jag igen att jag inte tror att jag klarar 2:15. Utan snarare fundersam på om jag klarar 2:30.
"Mitt" program innehåller ung 80 mil på 79 pass. Ett långpass i veckan på mellan 18-25
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 07:28Änggårdsbergen -Mitt landet Narnia. Så litet men ändå oändligt antal stigvariationer. Det är lite magiskt där inne, man vet inte vart man kommer ut. Det man vet är endast att det går upp och ner, upp och ner.
Ett bra pass att köra där är att köra den lån
Änggårdsbergen -Mitt landet Narnia. Så litet men ändå oändligt antal stigvariationer. Det är lite magiskt där inne, man vet inte vart man kommer ut. Det man vet är endast att det går upp och ner, upp och ner.
Ett bra pass att köra där är att köra den lån