Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:44Christer, jag tror bestämt att du får ta och flytta utomlands nu... 😉
Christer, jag tror bestämt att du får ta och flytta utomlands nu... 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:51Christer, skicka du ett mail till klassikern och be dem införa en Guld/Silver/Brons-Klassiker med tidsgräns på varje del. Borde få fler att deltaga => mer pengar.
Christer, skicka du ett mail till klassikern och be dem införa en Guld/Silver/Brons-Klassiker med tidsgräns på varje del. Borde få fler att deltaga => mer pengar.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:53Jo du börjar leva farligt. 🙂
men jag ser dem som en stege. Man kan börja med att testa de lättare varianterna, skaffa loppvana, träningsrutiner och få ett grepp om vad som funkar.
Jo du börjar leva farligt. 🙂
men jag ser dem som en stege. Man kan börja med att testa de lättare varianterna, skaffa loppvana, träningsrutiner och få ett grepp om vad som funkar.
Quote from Elias Engqvist on 27 September 2010, 16:32Har jag trampat på nån halvklassisk tå?
🙂
Har jag trampat på nån halvklassisk tå?
🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:35Christer: Tycker den här tråden börjar förtjäna klassikerstatus. Är den för kort för det? (H)
Christer: Tycker den här tråden börjar förtjäna klassikerstatus. Är den för kort för det? (H)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:37Mina? 🙂
Allvarligt så undrar jag om ens arrangörerna ser den som "ngt", halvklassikern alltså, och det är rätt tveksamt om folk i allmänhet vet så mkt om vad det är, och de blir inte särskilt imponerade.
Rätt mkt ser jag alla varianterna som ett kvitto
Mina? 🙂
Allvarligt så undrar jag om ens arrangörerna ser den som "ngt", halvklassikern alltså, och det är rätt tveksamt om folk i allmänhet vet så mkt om vad det är, och de blir inte särskilt imponerade.
Rätt mkt ser jag alla varianterna som ett kvitto
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:39Christer: jag syftade mest på att ditt inlägg var väldigt osvenskt. Vaddå skilja på folk och folk, ska inte alla få klara en klassiker?! :@
😉
Det blir en plats ledig här i Geneve om 2 månader! 😀
Christer: jag syftade mest på att ditt inlägg var väldigt osvenskt. Vaddå skilja på folk och folk, ska inte alla få klara en klassiker?! :@
😉
Det blir en plats ledig här i Geneve om 2 månader! 😀
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 17:18rantJag tycker att det skall finnas fler tjejlopp. Gärna med mycket underhållning, picnick och kaffe med bullar efter att ha tagit sig igenom den otroligt tuffa distansen 5km i 12min tempo tillsammans med väninnorna. Tjejer gillar som ni vet inte att tävl
rantJag tycker att det skall finnas fler tjejlopp. Gärna med mycket underhållning, picnick och kaffe med bullar efter att ha tagit sig igenom den otroligt tuffa distansen 5km i 12min tempo tillsammans med väninnorna. Tjejer gillar som ni vet inte att tävl
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:58Jag håller med om att klassikern ska vara något jobbigt som man måste kämpa och träna för att klara av. Jag valde att gå direkt på klassikern och skippa både tjej- och halvklassikern mycket för att jag tyckte det skulle vara en ordentlig utmaning och det
Jag håller med om att klassikern ska vara något jobbigt som man måste kämpa och träna för att klara av. Jag valde att gå direkt på klassikern och skippa både tjej- och halvklassikern mycket för att jag tyckte det skulle vara en ordentlig utmaning och det
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 10:06Noterade ni för övrigt att i år sprang ffgg F17 & F19 lika långt som P17 och P19? Och varför har inte killarna en M22-klass?
Tidigare har de äldre tonårstjejerna antagits bara klara av _fyra_ kilometer ...
Noterade ni för övrigt att i år sprang ffgg F17 & F19 lika långt som P17 och P19? Och varför har inte killarna en M22-klass?
Tidigare har de äldre tonårstjejerna antagits bara klara av _fyra_ kilometer ...