Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMängd eller kvalitet?
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker det later jattebra!
Ta det lugnt och satsa pa viktminskningen - den kommer att oka din snabbhet mer an du kan ana, och mycket mer an farttraning kan gora for dig just nu.

Dessutom riskerar du inte att skada dig.

Ja håller helt med dig här...Ska försöak tänka så själv oxå...måste öka på uthålligheten så då får det väl gå lite saktare ett tag istället innan det går fortare....Håller på dig Ad A....

Japp-Så bra, så bra..vill oxå släppa prestations kraven..
det får komma sen..nu gör jag detta...Hejar på dig..:D)))

jo rätt som alla säger Kör långa pass o de får inte gå fortare än du kan klara en bra bit till när du slutar, skall kunna springa o snacka sammanhängande samtidigt. snabbhet bygger man i korta intervaller som sedan längs o mixtras med kolla http://www.colting.

Sorry! jag gav fel adress till colting, nu e den ändrad :-)? vitsen med att snegla på triathleterna e ju att dom tränar tre grenar... =man kan få tid över till annat och dom måste välja sina metoder för att få bästa möjliga effekt av träningen

Brutalt bra sida! Triathlon är intressant, synd bara att jag simmar som en punkterad blåsfisk.

Något jag tycker att de missar lite på colting är backträningen. Visserligen menar han på att man kör kuperat men ren backträning är ju det mest effektiva sätt

D. d finns hopp! kolla http://www.tedas.se (trorjag) han har crawlkurser f vuxna barn, jag gick en sån i höstas -helt ok sen kan man ju erkänna att d e inte blod svett o tårar utan vatten vatten svett vatten o om man lyckas även lite luft! Han lärde sig s

Tack!

Jag vet att de har kurser för gråstenar vid Eriksdalsbadet också. Tänkte fixa löpningen först. Lite cykel har jag ju större delen av tiden eftersom jag cyklar till jobbet och plugget, något mer någon söndag bara.

Simningen får tyvärr vänta tills b

D. Här i stan har vi motionssim från0640, perfekt om man inte börjar förrän0800

Låter kanon sedan när plugget börjar igen. Nu börjar jag jobba 0630 så det kan bli lite tight. 😉