Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMängd eller kvalitet?
You need to log in to create posts and topics.

man e rätt nöjd att ha tränat ett pass innan den vanliga dagen börjar, så behöver man inte "sno" tid från barn o d på em om man inte både lämnar o hämtar förstås...

Lära sig simma tips:

Jag gick med i polisen triathlon. De har simpass med instruktör. Tror medlemskapet gick på under 500kr (det är prisvärt!). Man kör lite märkliga övningar får tips på vad man bör tänka på. Jag gick kanske 5 ggr + simmade på landställe

Fan, jag börjar bli riktigt sugen på triathlon. Cyklar till jobbet nu och det känns som om kroppen gillar mer träning än löpningen.

Polisen triathlon? Dum fråga: Måste man vara polis? Var håller de hus? Crawla (och flyta) är mina svagheter.

Bra triathlo

"Måste man vara polis?"

Det underlättar faktiskt att vara bandit. Då får man 5 sekunder försprång och sen kommer hela gänget. Snacka om hårdträning.

Allvarligt talat så finns det vuxencrawl på flera ställen i Stockholm. Själv går jag i Farsta. Men även

mängd och kvalitet.. vad kan man säja om det... men snabbhet kan man ju köra 2-3 ggr i veckan sen är det vanlig distans eller en lätt fartlek kan ju vara bra oxå... men distans passen ska man ju köra så lungt så att man kan prata med varandra....

johnny: jo helt rätt o då kan du räkna ut hur lugnt det blir i bassängen när man skall prata hela tiden:)

ROTFLMAO 🙂

Jag skulle nog drunkna då jag 🙂

enda lösningen är väl att riktiga simmare aldrig tränar på sååå låg nivå LR?

"Polisen triathlon? Dum fråga: Måste man vara polis? Var håller de hus? Crawla (och flyta) är mina svagheter."

Dom tränar vid kronoberghäktet på kungsholmen.

Appropå flyta, ett jättebra hjälpmedel är "dolmen" en pryl man sätter mellan benen för at de