Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:08>Lady, jag försökte vara lite ironisk där.
LOL
Sorry! Det missade jag fullständigt 😀
>Lady, jag försökte vara lite ironisk där.
LOL
Sorry! Det missade jag fullständigt 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:21Och jag förstår egentligen inte varför jag är här och bjäfsar när jag egentligen inte bryr mig.
Var och en blir salig på sin tro och snabb på sitt sätt.... 🙂
Och jag förstår egentligen inte varför jag är här och bjäfsar när jag egentligen inte bryr mig.
Var och en blir salig på sin tro och snabb på sitt sätt.... 🙂
Quote from Elias Engqvist on 4 October 2008, 11:43Jag tror att jag blev lite missförstådd. Alltså, jag har inget emot att man under en uppbyggnadsfas kör mycket lågpulsträning. Det tror jag också på.
Det ENDA jag reagerade på var att välja ut en pulsnivå enbart från åldern. Denna formel bygger antaglige
Jag tror att jag blev lite missförstådd. Alltså, jag har inget emot att man under en uppbyggnadsfas kör mycket lågpulsträning. Det tror jag också på.
Det ENDA jag reagerade på var att välja ut en pulsnivå enbart från åldern. Denna formel bygger antaglige
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 13:54Hans böcker, språket, paketeringen osv kan ha lite TV-shop över sig, men man ska nog inte helt förkasta hans kunskaper. Det är inte bara blåbär som kört efter hans tankesätt, utan proffs som Mike Pigg och Mark Allen har haft honom som coach och menar att
Hans böcker, språket, paketeringen osv kan ha lite TV-shop över sig, men man ska nog inte helt förkasta hans kunskaper. Det är inte bara blåbär som kört efter hans tankesätt, utan proffs som Mike Pigg och Mark Allen har haft honom som coach och menar att
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 21:19Jag satte igång min grundträning idag som kommer innehålla mycket lågpulsträning fram till nyår. Det ska bli väldigt intressant att se om det ger nånting. Jag kommer blanda in backträning och annan anaerob träning med jämna mellanrum för att bygga styrka,
Jag satte igång min grundträning idag som kommer innehålla mycket lågpulsträning fram till nyår. Det ska bli väldigt intressant att se om det ger nånting. Jag kommer blanda in backträning och annan anaerob träning med jämna mellanrum för att bygga styrka,
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 21:27tänkte försöka få liv i denna tråd igen..
tänkte prova på denna metod,för att se hur den funkar...
gjorde mit första pass i dag..
låg på en snittpuls på 127,å som högst nådde den 135...
jag ska ligga på ca: 138 i maxpuls enligt 180 formeln..var min sn
tänkte försöka få liv i denna tråd igen..
tänkte prova på denna metod,för att se hur den funkar...
gjorde mit första pass i dag..
låg på en snittpuls på 127,å som högst nådde den 135...
jag ska ligga på ca: 138 i maxpuls enligt 180 formeln..var min sn
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 11:59En tanke som slår mig är att MAF-puls ligger kanske inte så långt ifrån "pratpuls" som är poppis i många andra program?
En tanke som slår mig är att MAF-puls ligger kanske inte så långt ifrån "pratpuls" som är poppis i många andra program?
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 14:44Litegrann känns det väl som man måste snacka lite mängd också? Någon skrev att M främsta poäng var att träningen skulle stressa kroppen lagom så man bättre utan att slita på kroppen. Hur sliten man blir av träning är ju stor skillnad om man kör 2 eller 10
Litegrann känns det väl som man måste snacka lite mängd också? Någon skrev att M främsta poäng var att träningen skulle stressa kroppen lagom så man bättre utan att slita på kroppen. Hur sliten man blir av träning är ju stor skillnad om man kör 2 eller 10
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 14:49Roland: Som jag har förstått det så ska pulsen ligga mellan ditt uträknade max och 10 pulsslag under. Så din puls ska alltså enligt Maffetone ligga mellan 128 och 138. Om du hade en snittpuls på 127 så skulle jag nog försöka få upp pulsen en aning.
Har o
Roland: Som jag har förstått det så ska pulsen ligga mellan ditt uträknade max och 10 pulsslag under. Så din puls ska alltså enligt Maffetone ligga mellan 128 och 138. Om du hade en snittpuls på 127 så skulle jag nog försöka få upp pulsen en aning.
Har o
Quote from Panama B on 12 October 2010, 14:56En annan som skall testa lågintensivt körde min MAF Test idag....
Finns det någon bra sida om hur ofta/lånt/snabbt/man skall springa den närmaste tiden
En annan som skall testa lågintensivt körde min MAF Test idag....
Finns det någon bra sida om hur ofta/lånt/snabbt/man skall springa den närmaste tiden