Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 22:34Känner att jag håller på att bli förkyld... så olägligt :s
Något man kan göra åt?
Har jag ingen feber imorgon, så kommer jag att springa.
Känner att jag håller på att bli förkyld... så olägligt :s
Något man kan göra åt?
Har jag ingen feber imorgon, så kommer jag att springa.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 09:42Man vill ju bära på så lite som möjligt när man springer, men om alternativet är att tappa tid i trängsel vid en drickastation så...
Trängseln är alltid värst i början, så man kanske kan kasta en handhållen flaska efter ett tag?
Man vill ju bära på så lite som möjligt när man springer, men om alternativet är att tappa tid i trängsel vid en drickastation så...
Trängseln är alltid värst i början, så man kanske kan kasta en handhållen flaska efter ett tag?
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 21:20Det gick super dåligt på halvmaran 🙁
Första 7-8km gick bra, sprang jämt 4:30-4:40 fart, och sen fick jag domningar i högra foten som inte släppte, jag knöt om skosnöre flera gånger och det hjälpte inte alls. Vid 9km, tog jag av skorna och satt och masse
Det gick super dåligt på halvmaran 🙁
Första 7-8km gick bra, sprang jämt 4:30-4:40 fart, och sen fick jag domningar i högra foten som inte släppte, jag knöt om skosnöre flera gånger och det hjälpte inte alls. Vid 9km, tog jag av skorna och satt och masse
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 21:33Tråkigt att det skulle bli så, kan edt vara för tight skosnörning? Men, för en månad sedan tror jag du hade varit nöjd med 1.45, eller hur?
Elerl som jag skrev tidigare "Ruskigt snabba långpass, halvmaran på 1:45 ser ju ut att vara i hamn redan. "
Jag t
Tråkigt att det skulle bli så, kan edt vara för tight skosnörning? Men, för en månad sedan tror jag du hade varit nöjd med 1.45, eller hur?
Elerl som jag skrev tidigare "Ruskigt snabba långpass, halvmaran på 1:45 ser ju ut att vara i hamn redan. "
Jag t
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 23:13Var inne på runnersstore idag där jag köpte mina skor (Nike Lunar Elite), där tror de det beror på att skorna är inte tillräckligt dämpad då jag springer på framfoten och rekommenderar att jag skaffar skoinlägg för 1900:-
Är det värd pengarna eller ska j
Var inne på runnersstore idag där jag köpte mina skor (Nike Lunar Elite), där tror de det beror på att skorna är inte tillräckligt dämpad då jag springer på framfoten och rekommenderar att jag skaffar skoinlägg för 1900:-
Är det värd pengarna eller ska j
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 07:50Jag kan bara svara på vad jag själv hade gjort (inte säkert det är det bästa för dig).
Jag hade köpt nya skor. Det är fortfarande lång tid kvar innan maran och du har all tid i världen att springa in dem. Personligen har jag väldigt sällan problem med sk
Jag kan bara svara på vad jag själv hade gjort (inte säkert det är det bästa för dig).
Jag hade köpt nya skor. Det är fortfarande lång tid kvar innan maran och du har all tid i världen att springa in dem. Personligen har jag väldigt sällan problem med sk
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:58Att som nybörjarlöpare tycka att 1.44 på halvmaran är jättedåligt måste betraktas som ett hyfsat styrkebesked!
Men jag förstår att problemen med foten överskuggar den egentligen alldeles utmärkta tiden. Hoppas det löser sig.
Att som nybörjarlöpare tycka att 1.44 på halvmaran är jättedåligt måste betraktas som ett hyfsat styrkebesked!
Men jag förstår att problemen med foten överskuggar den egentligen alldeles utmärkta tiden. Hoppas det löser sig.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 08:20@Mou Mou
Magnus tes låter inte helt otrolig heller då fötterna svullnar en del under löpningen ibland.
Kolla in lite här:http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1714
Där finns många bra tips av flera som springer i betydligt tunnare skor.Ma
@Mou Mou
Magnus tes låter inte helt otrolig heller då fötterna svullnar en del under löpningen ibland.
Kolla in lite här:http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1714
Där finns många bra tips av flera som springer i betydligt tunnare skor.
Ma
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 23:42Tack alla som har svarat, kommenterat och hjälpt mig med kloka råd och tips. Jag har bokad tid med orthopeden på runnersstore och det blir nog nya skor (kanske ett par Lunaracer?) och eventuellt inlägg.
Med två veckor kvar till Stockholm Marathon, nu bör
Tack alla som har svarat, kommenterat och hjälpt mig med kloka råd och tips. Jag har bokad tid med orthopeden på runnersstore och det blir nog nya skor (kanske ett par Lunaracer?) och eventuellt inlägg.
Med två veckor kvar till Stockholm Marathon, nu bör
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 08:37Donera håret?!?
Vad ska de ha det till?
Donera håret?!?
Vad ska de ha det till?