Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 09:26Joey > Ok, fast det tror inte jag. Tittar man bara på en grupp som tränar för samma program har man redan sorterat bort de största skillnaderna i förutsättningar som finns för olika människor. Naturligtvis kvarstår fortfarande skillnader, men alla kommer
Joey > Ok, fast det tror inte jag. Tittar man bara på en grupp som tränar för samma program har man redan sorterat bort de största skillnaderna i förutsättningar som finns för olika människor. Naturligtvis kvarstår fortfarande skillnader, men alla kommer
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 09:40Glöm inte bort åldersfaktorn 🙂 Eliten av män i min ålder är ju i paritet med dameliten.
Glöm inte bort åldersfaktorn 🙂 Eliten av män i min ålder är ju i paritet med dameliten.
Quote from Jonny Persson on 2 December 2008, 10:12För övrigt så kan jag tillägga att en lite fågel viskade i mitt öra att andelen av de dom körde med Team Stockholm Marathon efter programmen och sen klarade den tid som de tränat för var ganska låg. Om det stämmer eller inte låter jag vara osagt eftersom
För övrigt så kan jag tillägga att en lite fågel viskade i mitt öra att andelen av de dom körde med Team Stockholm Marathon efter programmen och sen klarade den tid som de tränat för var ganska låg. Om det stämmer eller inte låter jag vara osagt eftersom
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:01Tack Mackan!
Då betyder det att jag ska lägga på mitt program,
precis som jag trodde...
jag har tränat hårdare de senaste veckorna än enligt
programmet om några veckor.
jag är i en senare grupp, och hade en annan föreläsning.
dock är det ganska lätt att
Tack Mackan!
Då betyder det att jag ska lägga på mitt program,
precis som jag trodde...
jag har tränat hårdare de senaste veckorna än enligt
programmet om några veckor.
jag är i en senare grupp, och hade en annan föreläsning.
dock är det ganska lätt att
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:17pia, jag debuterade på maran i mogen ålder 2001. En tid över 4:00 fanns bara inte i min sinnesvärld. Lik förbaskat... så gör inte som jag gjorde, fuskade med långpannorna för de var så träliga.
pia, jag debuterade på maran i mogen ålder 2001. En tid över 4:00 fanns bara inte i min sinnesvärld. Lik förbaskat... så gör inte som jag gjorde, fuskade med långpannorna för de var så träliga.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:24ingen risk.
jag modifierar UPPÅT!
gillar långpass också.
gjorde min egen modifiering av mitt program inför tjejmilen
byggde på och det gick mkt bättre än jag trott på tävlingen.
jag gör mig inga illusioner.
självklart blir det apjobbigt med maran.
men min
ingen risk.
jag modifierar UPPÅT!
gillar långpass också.
gjorde min egen modifiering av mitt program inför tjejmilen
byggde på och det gick mkt bättre än jag trott på tävlingen.
jag gör mig inga illusioner.
självklart blir det apjobbigt med maran.
men min
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:28Tycker också att det är marigt.
Jag spriinger ju betydligt längre än passen i programmet - men långsammare.
Kan hålla 6.40 länge, men inte 6.00/km i 8 km som man ska göra nu i starten.
Tycker också att det är marigt.
Jag spriinger ju betydligt längre än passen i programmet - men långsammare.
Kan hålla 6.40 länge, men inte 6.00/km i 8 km som man ska göra nu i starten.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:31pia, bra det. Jag tyckte jag tränade mycket. Snittade ca 3mil/v Det kan ha varit en orsak att jag fick kramp och tog slut efter 3mil. Det fanns nog inga Szacke-program 2001, tror jag. Ifall det fanns så missade jag nog detta.
Men 2009, då ska jag persa
pia, bra det. Jag tyckte jag tränade mycket. Snittade ca 3mil/v Det kan ha varit en orsak att jag fick kramp och tog slut efter 3mil. Det fanns nog inga Szacke-program 2001, tror jag. Ifall det fanns så missade jag nog detta.
Men 2009, då ska jag persa
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:36mmm det där med farten...
leif, det går en mara i sala två veckor efter SM.
ska vi ta den?
jag är sugen men vågar inte riktigt bita i äpplet,
ler stort.
efter septembers fyramilarunda var jag
ganska slut i kroppen nästan en vecka.
mmm det där med farten...
leif, det går en mara i sala två veckor efter SM.
ska vi ta den?
jag är sugen men vågar inte riktigt bita i äpplet,
ler stort.
efter septembers fyramilarunda var jag
ganska slut i kroppen nästan en vecka.
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:40Efter maran 2001 var jag slut i en månad. Faran med sommar-marathon är värmen. Jag bröt 2002 i Stockholm. P g a rädsla för värmen hinkade jag sportdryck innan loppet som så att säga ville lämna kroppen efter ett tag. Men min mara blir nog en mindre mara i
Efter maran 2001 var jag slut i en månad. Faran med sommar-marathon är värmen. Jag bröt 2002 i Stockholm. P g a rädsla för värmen hinkade jag sportdryck innan loppet som så att säga ville lämna kroppen efter ett tag. Men min mara blir nog en mindre mara i