Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:02Tack Fredrik.
Tack Fredrik.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:08Kan vi inte få se lite bilder när ni spyr?
Kan vi inte få se lite bilder när ni spyr?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:09Ej idrottsrelaterad.
EDIT. Insåg att det är frukosttider för vissa.
Ej idrottsrelaterad.
EDIT. Insåg att det är frukosttider för vissa.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:12Det är ganska få som tar i så de spyr på motionsnivå.
De tror att de ska spy men då är det långt kvar till jackpotten.
Det är ganska få som tar i så de spyr på motionsnivå.
De tror att de ska spy men då är det långt kvar till jackpotten.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:13Tack för länken! Jag kommer nog att starta lite lugnare ändå, men det här kan vara bra att ha i bakhuvudet.
Man blir dock lite fundersam när det handlar om att utsätta hjärtat för påfrestningar. En annan tråd handlar om en artikel där det står om männis
Tack för länken! Jag kommer nog att starta lite lugnare ändå, men det här kan vara bra att ha i bakhuvudet.
Man blir dock lite fundersam när det handlar om att utsätta hjärtat för påfrestningar. En annan tråd handlar om en artikel där det står om männis
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:17De som dör under ansträngning dör av felaktiga beslut som innefattar sjukdom och /eller mediciner.
Har inget med 99.9999999999999999% av de som anstränger sig.
De som dör under ansträngning dör av felaktiga beslut som innefattar sjukdom och /eller mediciner.
Har inget med 99.9999999999999999% av de som anstränger sig.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:19Mattias,
Lite min tanke och oro att man slänger sig in i något som kanske gör att man inte kan träna på länge...David: verkar som en del mår illa bara de tänker på träning...
Mattias,
Lite min tanke och oro att man slänger sig in i något som kanske gör att man inte kan träna på länge...
David: verkar som en del mår illa bara de tänker på träning...
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:32Om vi ändå ska lämna det ursprungliga ämnet och diskutera motion för välbefinnande istället så visst har den lågintensiva träningen enorma fördelar framför 4x4@max. Det beror på att det inte är jättebehagligt att ta ut sig till max. Och svennebanan vill g
Om vi ändå ska lämna det ursprungliga ämnet och diskutera motion för välbefinnande istället så visst har den lågintensiva träningen enorma fördelar framför 4x4@max. Det beror på att det inte är jättebehagligt att ta ut sig till max. Och svennebanan vill g
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:39Nu börjar tråden ta fart! Kul
Jag skall förtydliga och förenkla min frågeställning.
Hur skall jag effektivast höja min förmåga att kunna ligga på en hög arbetsbelastning (ca. 90% av maxpuls) under en relativt lång tid (ca. 45-60 min).
Skall jag då köra f
Nu börjar tråden ta fart! Kul
Jag skall förtydliga och förenkla min frågeställning.
Hur skall jag effektivast höja min förmåga att kunna ligga på en hög arbetsbelastning (ca. 90% av maxpuls) under en relativt lång tid (ca. 45-60 min).
Skall jag då köra f
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 16:42om man tittar på fördelningen av aerob och anaerob process som används i det tidsintervall som du pratar om så används 95-99 % aeroba processer. (Källa: Aerob och anaerob träning)
Då skall du givetvis träna dem... Inte anaeroba som högintensiva intervalle
om man tittar på fördelningen av aerob och anaerob process som används i det tidsintervall som du pratar om så används 95-99 % aeroba processer. (Källa: Aerob och anaerob träning)
Då skall du givetvis träna dem... Inte anaeroba som högintensiva intervalle