Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 13:55Lånar tråden lite till en pulsrelaterad fråga.
Jag börjarde springa i somras och tycker själv att jag har gjort väldigt framsteg sedan dess! 🙂
Nu tänkte jag börja med pulsbaserad träning för att komma i ännu bättre form och träna mer medvetet. Har trä
Lånar tråden lite till en pulsrelaterad fråga.
Jag börjarde springa i somras och tycker själv att jag har gjort väldigt framsteg sedan dess! 🙂
Nu tänkte jag börja med pulsbaserad träning för att komma i ännu bättre form och träna mer medvetet. Har trä
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:05ärligt menat och det kommer från hjärtat...
strunta i pulsklockan. spring så länge du orkar och tycker det är roligt.jag förstår alla som tycker att det är skitkul med pulsmätning och en massa annan statistik, men jag är inte säker på att det ger alla d
ärligt menat och det kommer från hjärtat...
strunta i pulsklockan. spring så länge du orkar och tycker det är roligt.
jag förstår alla som tycker att det är skitkul med pulsmätning och en massa annan statistik, men jag är inte säker på att det ger alla d
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:05distans = du kan samtala med kompisen eller någon älg.
Intervallerna skall du inte prata så mycket under!
längre intervaller = smärta och svårigheter att prata!
Korta intervaller = mer smärta o uppkastningar!
distans = du kan samtala med kompisen eller någon älg.
Intervallerna skall du inte prata så mycket under!
längre intervaller = smärta och svårigheter att prata!
Korta intervaller = mer smärta o uppkastningar!
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:10Ärligt menat, så kommer pulsen från hjärtat, helt riktigt Jessica (#)
Ärligt menat, så kommer pulsen från hjärtat, helt riktigt Jessica (#)
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:15😀
jag anade att det skulle bli såhär.
kom igen. ge mig bra argument för att motionärer behöver prylar som påstår sig känna din kropp bättre än kroppen gör själv
😀
jag anade att det skulle bli såhär.
kom igen. ge mig bra argument för att motionärer behöver prylar som påstår sig känna din kropp bättre än kroppen gör själv
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:16Jessica -> Det var faktiskt min första tanke... (H)
David -> Jag tror inte jag är så trevlig samtalspartner när jag springer, jag flåsar mest. Även på mina så kallade lugna pass... 🙂
Jessica -> Det var faktiskt min första tanke... (H)
David -> Jag tror inte jag är så trevlig samtalspartner när jag springer, jag flåsar mest. Även på mina så kallade lugna pass... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:40Jag gillar din "pulsmätnings"-variant David, jag kör efter den 😉
Jag gillar din "pulsmätnings"-variant David, jag kör efter den 😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:50Eg tror jag som du Jessica, att man inte alls behöver vare sig pulsmätare, GPS eller inte ens klocka.
Vissa pass kör jag utan pulsmätare, vissa utan GPS och tom några utan klocka.
För mig handlar prylarna med om de eventuella motivationshöjande effekter
Eg tror jag som du Jessica, att man inte alls behöver vare sig pulsmätare, GPS eller inte ens klocka.
Vissa pass kör jag utan pulsmätare, vissa utan GPS och tom några utan klocka.
För mig handlar prylarna med om de eventuella motivationshöjande effekter
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:50David P : Haha! Klockrent! 😀
Får du många beställningar på träningsupplägg?
Kanske kan skicka en den 25:e?
David P : Haha! Klockrent! 😀
Får du många beställningar på träningsupplägg?
Kanske kan skicka en den 25:e?
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 14:56@ anders
skönt att höra att någon som är så duktig som du är håller med mig.finns ingen pryttel,manick, dator som är smartare än våra egna kroppar. vi måste bara lysna på dem ordentligt och våga lite på oss själva
@ anders
skönt att höra att någon som är så duktig som du är håller med mig.
finns ingen pryttel,manick, dator som är smartare än våra egna kroppar. vi måste bara lysna på dem ordentligt och våga lite på oss själva