Quote from Urban Nilsson on 7 November 2007, 16:06Ha ha ha!!! 😀
Jag ska köpa en själv. En enkel. Om jag ska lyckas kvala in till Boston så kräver det nog att jag inte blir skadad innan Sthlm maran så jag har insett att jag ska köpa en pulsklocka.
Vad jag menar är att det nog är bra för många att börja
Ha ha ha!!! 😀
Jag ska köpa en själv. En enkel. Om jag ska lyckas kvala in till Boston så kräver det nog att jag inte blir skadad innan Sthlm maran så jag har insett att jag ska köpa en pulsklocka.
Vad jag menar är att det nog är bra för många att börja
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 16:07eller en elak massör som haninge hockey har gjort (H)
eller en elak massör som haninge hockey har gjort (H)
Quote from Urban Nilsson on 7 November 2007, 16:10Du är välkommen att hänga med och springa. Mina pass finns planerade två veckor i förväg om du vill planera.
Efteråt gör ju förmaningarna ingen nytta, det kan jag ju nämligen själv.
Du är välkommen att hänga med och springa. Mina pass finns planerade två veckor i förväg om du vill planera.
Efteråt gör ju förmaningarna ingen nytta, det kan jag ju nämligen själv.
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 16:15om jag springer på mina leders yttersta förmåga just nu så klarar jag 5km 5,1 för att vara exakt.
och då är du redan hemma och fikar när jag kommer till slutet.
🙂
om jag springer på mina leders yttersta förmåga just nu så klarar jag 5km 5,1 för att vara exakt.
och då är du redan hemma och fikar när jag kommer till slutet.
🙂
Quote from Urban Nilsson on 7 November 2007, 16:19Man springer alltid i den långsammastes takt. Det finns inga skräpkilometer.
Nå ja. Om du inte blir ledsen kanske jag släpar med en pulsklocka istället. Jag lovar att när jag har mina olika tempon i kroppen ska jag börja vänja mig av med den också. Dock
Man springer alltid i den långsammastes takt. Det finns inga skräpkilometer.
Nå ja. Om du inte blir ledsen kanske jag släpar med en pulsklocka istället. Jag lovar att när jag har mina olika tempon i kroppen ska jag börja vänja mig av med den också. Dock
Quote from Håkan Öhling on 7 November 2007, 17:29Det finns bara en anledning att ha en pulsklocka: Om man luras att komma igång och springa. Lyckas man fortsätta med detta några månader så kommer man förbi den svåra kom-igången 🙂
Jag tror att eliten har ännu mindre nytta av pulsklockan eftersom de
Det finns bara en anledning att ha en pulsklocka: Om man luras att komma igång och springa. Lyckas man fortsätta med detta några månader så kommer man förbi den svåra kom-igången 🙂
Jag tror att eliten har ännu mindre nytta av pulsklockan eftersom de
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 17:31jag har fått föär mig att cyklister som kör typ touren skulle ha nytta av pulsklocka. men visst har du rätt i att de känner sina kroppar mycket bättre
jag har fått föär mig att cyklister som kör typ touren skulle ha nytta av pulsklocka. men visst har du rätt i att de känner sina kroppar mycket bättre
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 17:33Då körde Elofsson utan pulsklocka när han körde in i väggen! Bonk!
Det hävdas alltid att han med flera skidåkare känner/kände sina kroppar.
Då körde Elofsson utan pulsklocka när han körde in i väggen! Bonk!
Det hävdas alltid att han med flera skidåkare känner/kände sina kroppar.
Quote from Håkan Öhling on 7 November 2007, 17:34Jessica, det var mer en gissning från min sida. Jag vet egentligen inte mycket om elitcyklister...
Jessica, det var mer en gissning från min sida. Jag vet egentligen inte mycket om elitcyklister...
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 17:36olofsson åkte med hjärnan "måste fånga tyskspansken" och glömde kroppen. men sen va det kanske inte så mycket att välja på när man kör os
EDIT: elofsson hette han jaa.
jag va ganska nära ändå
olofsson åkte med hjärnan "måste fånga tyskspansken" och glömde kroppen. men sen va det kanske inte så mycket att välja på när man kör os
EDIT: elofsson hette han jaa.
jag va ganska nära ändå