Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 22:50När jag tränar hårt innan mensen, brukar den förskjutas o blir olika intensiv. När jag tränar mindre kommer den för tidigt som gör formtoppningen till en disaster!
Annars upplever jag som"normal menscyklist" dagarna innan o första dagen som trött/deppig
När jag tränar hårt innan mensen, brukar den förskjutas o blir olika intensiv. När jag tränar mindre kommer den för tidigt som gör formtoppningen till en disaster!
Annars upplever jag som"normal menscyklist" dagarna innan o första dagen som trött/deppig
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 04:54Jag la av med p-piller för snart 3 år sen och har sedan dess en otroligt jämn cykel.
Var 29-30 dag och bara blödning i max 3 dar. Skönt som fan. 🙂
Har ont första dan och brukar känna mig lite ur form, men jag vet inte hur det påverkar träningen ännu eft
Jag la av med p-piller för snart 3 år sen och har sedan dess en otroligt jämn cykel.
Var 29-30 dag och bara blödning i max 3 dar. Skönt som fan. 🙂
Har ont första dan och brukar känna mig lite ur form, men jag vet inte hur det påverkar träningen ännu eft
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:56Iofs ligger tråden under "Löpning" men hur gör ni med simträning under mens? Litar på tamponger och menskoppar eller låter bli? Triatleter och vilsna simmare?
Iofs ligger tråden under "Löpning" men hur gör ni med simträning under mens? Litar på tamponger och menskoppar eller låter bli? Triatleter och vilsna simmare?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 14:51Jag simmar med tampong - de gånger jag simmar och råkar ha mens samtidigt.
Jag simmar med tampong - de gånger jag simmar och råkar ha mens samtidigt.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 16:22Jag badar och simmar med tampong de gånger det händer. Men jag är absolut ingen simmare utan badar för skojs skull.
Jag badar och simmar med tampong de gånger det händer. Men jag är absolut ingen simmare utan badar för skojs skull.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:34Jag är tillräckligt gammal för att ha fått slippa jympa i skolan pga av mens. Nu mycket äldre och dessutom barnmorska VET jag att det sämsta man kan göra under mens är att avstå träning. Sanna har lärt sin läxa och har redan informerat om endorfiners påve
Jag är tillräckligt gammal för att ha fått slippa jympa i skolan pga av mens. Nu mycket äldre och dessutom barnmorska VET jag att det sämsta man kan göra under mens är att avstå träning. Sanna har lärt sin läxa och har redan informerat om endorfiners påve
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 10:42Jag tycker inte om mens....jag avskyr mens....mens är det värsta jag vet!!!!!
Varför? Jo för att en vecka i månaden går jag upp 3 kg, jag tål inte mjölksyra, jag blir grinig, jag får taskig balans, jag orkar inte springa så som jag vill, min träning blir
Jag tycker inte om mens....jag avskyr mens....mens är det värsta jag vet!!!!!
Varför? Jo för att en vecka i månaden går jag upp 3 kg, jag tål inte mjölksyra, jag blir grinig, jag får taskig balans, jag orkar inte springa så som jag vill, min träning blir
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 10:56Börja med p-spruta och slipp besväret. 🙂
Börja med p-spruta och slipp besväret. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 15:21Ellinor: Det låter jobbigt det där. Måste säga att jag har kommit mycket lindrigt undan. Hoppas att det kommer bli bättre för dig med åren.
Ellinor: Det låter jobbigt det där. Måste säga att jag har kommit mycket lindrigt undan. Hoppas att det kommer bli bättre för dig med åren.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 16:36Börja med p-spruta och få andra besvär såsom viktuppgång, nedstämdhet och minskad sexlust?
Börja med p-spruta och få andra besvär såsom viktuppgång, nedstämdhet och minskad sexlust?