Quote from Catharina Brattlin on 18 June 2009, 16:55Bättre är kanske att stävja PMS med kosten?
Att äta tryptofanrika livsmedel är erkänt som lindrande i sammanhanget. Tryptofan är en essentiell aminosyra som många vegetarianer lider brist på då det finns i animaliska produkter. Finns även bananer och nö
Bättre är kanske att stävja PMS med kosten?
Att äta tryptofanrika livsmedel är erkänt som lindrande i sammanhanget. Tryptofan är en essentiell aminosyra som många vegetarianer lider brist på då det finns i animaliska produkter. Finns även bananer och nö
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 17:23Och det finns i mitt favoritfrukosttillbehör pumpafrön. Mums!
Och det finns i mitt favoritfrukosttillbehör pumpafrön. Mums!
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:31Angående p-spruta:
Blödde o haft pms i tre månader så som ingen sexlust.
Tagit mig säkert tre år att få ett tillfredställande sexliv efteråt för det satt sig i huvudet på nåt sett...
Ingen höjdare!
Angående p-spruta:
Blödde o haft pms i tre månader så som ingen sexlust.
Tagit mig säkert tre år att få ett tillfredställande sexliv efteråt för det satt sig i huvudet på nåt sett...
Ingen höjdare!
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:41örtte på daggkåpa funkar för mig vid pms besvär (fråga bara min sambo 😉 )
örtte på daggkåpa funkar för mig vid pms besvär (fråga bara min sambo 😉 )
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:43daggkåpa? va e det?
daggkåpa? va e det?
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:46http://1.bp.blogspot.com/_mY-RDmOskK4/Rqtmwqd1xtI/AAAAAAAAASM/0EZHVpFN57Q/s400/Daggk%C3%A5pa+med+droppar.jpg
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 21:05P-spruta är skitkasst :@ Det enda gratisnöjet man har (sex) blir som en gäspning. Hellre det kvinnliga med allt surt det medför och så en massa härligt tjolahopp däremellan. Tycker jag!
P-spruta är skitkasst :@ Det enda gratisnöjet man har (sex) blir som en gäspning. Hellre det kvinnliga med allt surt det medför och så en massa härligt tjolahopp däremellan. Tycker jag!
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 22:26Jag har inte märkt någon skillnad i ork/prestation, men däremot lindras värken något enormt när jag tränar!
Jag har inte märkt någon skillnad i ork/prestation, men däremot lindras värken något enormt när jag tränar!
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 07:53Nej, p-spruta är guds gåva till kvinnan. 6elt suveränt. +nte har jag då märkt avnågon vissnande lust. 😀
Nej, p-spruta är guds gåva till kvinnan. 6elt suveränt. +nte har jag då märkt avnågon vissnande lust. 😀
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 10:32Det här är jätteintressant: Har sökt lite om studier som gjorts och fann en mindre sådan från GIH. Om jag nu minns rätt så finns det fördelar för oss som har mens att periodisera vår träning efter vår menscykel. Gör vi så så så presterar vi bättre på sikt
Det här är jätteintressant: Har sökt lite om studier som gjorts och fann en mindre sådan från GIH. Om jag nu minns rätt så finns det fördelar för oss som har mens att periodisera vår träning efter vår menscykel. Gör vi så så så presterar vi bättre på sikt