Quote from Elias Engqvist on 21 August 2010, 14:02*Markerar TS som dåligt allmänbildad*
*Markerar TS som dåligt allmänbildad*
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 14:54Finns en anledning varför jag aldrig bokar avbeställningsskydd varken på tävlingar eller resor och inte helller försäkringar på elprylar
Finns en anledning varför jag aldrig bokar avbeställningsskydd varken på tävlingar eller resor och inte helller försäkringar på elprylar
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 15:43Finns anledning att lyssna på trådskaparen.
1. Läkarintyg kostar väl 200:-.
Vad var startavgiften för ett 10K? 150:-.2. Det finns många smålopp som betalar tillbaks 100% utan läkarintyg, utan avbeställningsskydd.
3. Det finns många lopp - även större
Finns anledning att lyssna på trådskaparen.
1. Läkarintyg kostar väl 200:-.
Vad var startavgiften för ett 10K? 150:-.
2. Det finns många smålopp som betalar tillbaks 100% utan läkarintyg, utan avbeställningsskydd.
3. Det finns många lopp - även större
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 22:39Kan i mångt och mycket hålla med TS vad gäller rubriken men det har ingenting med avbeställnignskydd att göra.
Kan i mångt och mycket hålla med TS vad gäller rubriken men det har ingenting med avbeställnignskydd att göra.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 23:01LM håller med Rolle.
PS för övrigt tycker jag "TS" är ett förfärligt uttyck. TS Elliot vet jag vem det är. Var han löpare också? Markus Isaksson däremot, honom kan vi väl kalla Markus, för enkelhetens och artighetens skull?
LM håller med Rolle.
PS för övrigt tycker jag "TS" är ett förfärligt uttyck. TS Elliot vet jag vem det är. Var han löpare också? Markus Isaksson däremot, honom kan vi väl kalla Markus, för enkelhetens och artighetens skull?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 23:23Skulle bli helt hopplöst för alla tävlingsarrangörer om man krängde "avbeställningsförsäkringar" för ynka 30kr och därmed gav den anmälde rätt att till fullo få stålar tillbaka om man råkar känna sig krasslig...eller varför inte...bara inte har lust!?
Läk
Skulle bli helt hopplöst för alla tävlingsarrangörer om man krängde "avbeställningsförsäkringar" för ynka 30kr och därmed gav den anmälde rätt att till fullo få stålar tillbaka om man råkar känna sig krasslig...eller varför inte...bara inte har lust!?
Läk
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 09:10Arrangörerna borde sluta sälja avbeställningsskydd. De är ju rätt värdelösa.
Och tack för kommentaren om TS. Det tog en bra stund för mig att komma på att det var trådskaparen som åsyftades.
Arrangörerna borde sluta sälja avbeställningsskydd. De är ju rätt värdelösa.
Och tack för kommentaren om TS. Det tog en bra stund för mig att komma på att det var trådskaparen som åsyftades.
Quote from ellen olsson on 23 August 2010, 09:29För att ge lite perspektiv så erbjuder bl.a. Challenge Copenhagen en återbudsförsäkring med "no questions asked" om man lämnar återbud senast en månad innan. Det är förstås helt andra priser vi talar om...
http://www.challengecopenhagen.com/en/challenge-c
För att ge lite perspektiv så erbjuder bl.a. Challenge Copenhagen en återbudsförsäkring med "no questions asked" om man lämnar återbud senast en månad innan. Det är förstås helt andra priser vi talar om...
http://www.challengecopenhagen.com/en/challenge-c
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:10Positivt att det finns så blåögda personer som Markus. En raritet. Tyvärr tror jag att du (Markus) får mycket problem i livet om du fortsätter ha den inställning du har.
Läs: Alla företag/organisationer/personer runt om kring mig vill mig bara väl, även
Positivt att det finns så blåögda personer som Markus. En raritet. Tyvärr tror jag att du (Markus) får mycket problem i livet om du fortsätter ha den inställning du har.
Läs: Alla företag/organisationer/personer runt om kring mig vill mig bara väl, även
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 12:34Hellre positivt blåögda personer än cyniska ironiker.
Hellre positivt blåögda personer än cyniska ironiker.