Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är mest fascinerad av meningen " ett avbeställningsskydd i dess rätta bemärkelse".

Jag tror aldrig jag har stött på ett avbeställningsskydd som inte kräver ett läkarintyg. Hur billigt eller dyrt det än varit och vad för typ av vara jag än köpt.

/Goj

Det var det jag menade med allmänbildning 1000 rader upp...

Någon gång måste vara den första för alla.

Jag visste inte heller vad avbeställningsskydd på löpartävlingar var för något, än mindre hur det fungerade, första gången jag stötte på företeelsen. Man är inte dum i huvudet och dåligt bildad bara för att man

Nja, Lena här var det fråga om att man blåögt hade trott att man köpt nånting utan att titta efter vad och sen skyller man ifrån sig istället för att inse att man borde ha kollat lite bättre och lärt sig!

avbeställningsskydd på löpartävlingar = avbeställningsskydd med vissa förebehåll

Kanske inte simpla skojare, men finstilta profitjägare. Jag kan inte säga något om hur det såg ut på sidan för anmälan, men som Snubben Som Startade Tråden påpekade, ska det väl inte till många dagars programmering för att göra ordet "avbeställningsskydd"

Håller med dessa som anser att stora lopp som tjänar för mycket ej skall ta till extratricks. Massor av rader med mängder av ord.
Midnattsloppet borde väl veta vad en läkarundersökning kostar.

Vad mig anbelangar så stinker vissa stora lopp.

Några låter

Säga vad man vill om detta . . .

Jag skickade ett mejl för att höra om detaljerna kring avbeställningsskyddet.
Fick ett hånfullt svar tillbaka att "benhinneinflammation har ingen dött av utan det är bara att springa"

Mikael - är det sant?!
Skrev tävlingskansliet så i ett mejlsvar?!

Man baxnar.

Menar de att avbeställningskyddet bara gäller sjukdomstillstånd med dödlig utgång?

Mikael: Det är ju helt otroligt om de skrivit detta i ett mail, särskillt som två faktiskt dog. Du bör nog publicera det mailet i sin helhet och be dem kommentera det.