Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 00:12Antingen har de en väldigt mörk humor eller så är dom helt ....ja ni vet.
Måste ha varit en pryo elev som svarat.
Antingen har de en väldigt mörk humor eller så är dom helt ....ja ni vet.
Måste ha varit en pryo elev som svarat.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 07:47Mikael:
Jag hoppas att du sparat den mailkonversationen och kan tänka dig att publicera den.
Om inte så är det en fantastiskt hård anklagelse.
Mikael:
Jag hoppas att du sparat den mailkonversationen och kan tänka dig att publicera den.
Om inte så är det en fantastiskt hård anklagelse.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:10Avbeställningsgrej skulle jag aldrig köpa till, men ibland blir det dumt.
För två år sen var jag anmäld, och hade betalat anmälningsavgiften till, Göteborgsvarvet. Pga sjukdom kunde jag inte vara med, nåt jag visste redan flera veckor innan. Det året var
Avbeställningsgrej skulle jag aldrig köpa till, men ibland blir det dumt.
För två år sen var jag anmäld, och hade betalat anmälningsavgiften till, Göteborgsvarvet. Pga sjukdom kunde jag inte vara med, nåt jag visste redan flera veckor innan. Det året var
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 09:30Då är det bra att många anmäler sig och få springer.
Då är det bra att många anmäler sig och få springer.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 09:53Är inte just det hela affärsidén?
Är inte just det hela affärsidén?
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 09:55Precis. Det är hela affärsidén. Skapa hype och få in så många anmälningar som möjligt så tidigt som möjligt, med så lite jobb som möjligt, och hoppas att så många som möjligt sedan inte springer.
Givetvis använder man sedan anmälningsantalet när man ring
Precis. Det är hela affärsidén. Skapa hype och få in så många anmälningar som möjligt så tidigt som möjligt, med så lite jobb som möjligt, och hoppas att så många som möjligt sedan inte springer.
Givetvis använder man sedan anmälningsantalet när man ring
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:07Och när man lämnar uppgifter till media.
Samt, i Midnattsloppets fall, orkar man inte ens bemöda sig om att besvara de anmäldas frågor med varken respekt, vänlighet eller korrekthet.
Och när man lämnar uppgifter till media.
Samt, i Midnattsloppets fall, orkar man inte ens bemöda sig om att besvara de anmäldas frågor med varken respekt, vänlighet eller korrekthet.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:52Tur att man inte gillar masspsykoser.
Tur att man inte gillar masspsykoser.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:54Nå, David, nog cyklade du väl VR en gång i tiden, så helt immun är du kanske inte... 😉
Nå, David, nog cyklade du väl VR en gång i tiden, så helt immun är du kanske inte... 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 10:56Jag har faktist kört VingelRundan två gånger 1978 o 1996 men det var första och sista gången.
Så jag vet vad jag pratar om.
Jag har faktist kört VingelRundan två gånger 1978 o 1996 men det var första och sista gången.
Så jag vet vad jag pratar om.