Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, försäljarna gillar blåögda typer som tror på allt och inte kollar själv. Själv vill jag gärna veta vad jag betalar för!

- Även om TS (och liknande) är tråkigt så kan det vara snällt att undvika använda kompletta namn eftersom det då blir åtkomligt för sökmotorer.

- Lite blåögt får jag nog medge att det var att tro att 30 kr skulle räcka till ett avbeställningsskydd i orde

Det finns säkert för att de som kommer långväga ifrån och beställer resor mm med motsvarande villkor skall kunna få tillbaka avgiften. Eller de som bryter benet och ändå har läkarintyg för sitt jobb. Etc.

Även med IT måste man förstå vad man beställer, f

Det finns genvägar som jag beskrev. Om midnattsloppet velat göra informationen lättillgänglig så hade dom gjort det.

Det tog mig mindre än 30 sekunder att hitta infon. Det ÄR lättillgängligt.

Jag anser fortfarande inte att det är lättillgängligt om informationen inte finns där den behövs. Detta oavsett om du hinner med att öppna en ny internet browser, gå in på sidan och söka rätt på informationen på <30 sekunder. För det är ju så man tvingas

Markus: Lovar du att sluta gnälla om vi skickar dig 30 spänn?

Och eftersom du var tvungen att öppna ett nytt fönster, så tycker du att arrangörerna är skojare?

Åh, jag ger upp...

Fredrik: Hahaha Jepp! 🙂

Magnus Homann. Jag håller med Dig till 110%.
All information fanns där innan. Det är bara att läsa innantill, vilket inte borde vara allt för avancerat för en normalt läskunnig. Gör man inte det är det bara att bita i det sura äpplet, knyta näven i fickan