Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 10:46Hejja Evely, det är så en slipsten ska dras! Ta det så kort och sakta att du vill göra om det igen och tycker det är kul, kort och sakta blir längre och snabbare med tiden. 🙂
Hejja Evely, det är så en slipsten ska dras! Ta det så kort och sakta att du vill göra om det igen och tycker det är kul, kort och sakta blir längre och snabbare med tiden. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 10:48Instämmer helt med föregående flickor. Det ska smaka MER när man slutar... 😉
Instämmer helt med föregående flickor. Det ska smaka MER när man slutar... 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 13:30Det är bra Evelyn, var försiktig, tar tid för lederna och de stabiliserande musklerna at bli starka, men sedan brakar allt loss! Från att springa 30 min, till 45 gick snabbt för mig. Så länge jag lyckas undvika värmeslag (nära idag) så är jag snart på mil
Det är bra Evelyn, var försiktig, tar tid för lederna och de stabiliserande musklerna at bli starka, men sedan brakar allt loss! Från att springa 30 min, till 45 gick snabbt för mig. Så länge jag lyckas undvika värmeslag (nära idag) så är jag snart på mil
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 00:15Snart behöver jag inte lura mig själv längre för att klara distansen. Jag trodde inte det när jag började, men nu börjar jag tro att jag kan springa hela den långa vägen och det utan att lura mig själv.
Det är inte lika ofta jag behöver ta till matemati
Snart behöver jag inte lura mig själv längre för att klara distansen. Jag trodde inte det när jag började, men nu börjar jag tro att jag kan springa hela den långa vägen och det utan att lura mig själv.
Det är inte lika ofta jag behöver ta till matemati
Quote from Karolina Bergsten on 5 June 2007, 08:08Visst är det skönt när man bara kan låta tankarna flyga å allt bara går av sig själv! Det är därför som jag tycker så mycket om distanspassen 🙂
Visst är det skönt när man bara kan låta tankarna flyga å allt bara går av sig själv! Det är därför som jag tycker så mycket om distanspassen 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 11:56Håller med dig Kikki, det är en skön känsla när den infinner sig men jag råkar fortfarande ut för att den där elaka lilla rösten, den negativa delen av mig piper "Tror du att du är något va? Ska DU springa så långt? DET klarar du aldrig!" och då får jag t
Håller med dig Kikki, det är en skön känsla när den infinner sig men jag råkar fortfarande ut för att den där elaka lilla rösten, den negativa delen av mig piper "Tror du att du är något va? Ska DU springa så långt? DET klarar du aldrig!" och då får jag t
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 12:04Släng av den kärringen och låt henne gå själv, Lady! BILD:http://www.odla.nu/forums/uploads/monthly_05_2007/post-3968-1179502871.gif
Släng av den kärringen och låt henne gå själv, Lady! BILD:http://www.odla.nu/forums/uploads/monthly_05_2007/post-3968-1179502871.gif
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 12:14Häftiga smileys! Satt och fnissade åt dem en lång stund 🙂
Visst har du rätt, fullständigt. Visst kan jag springa 10km, och får jag blanda in promenader och lunk så kan jag säkert springa längre också. Det är bara en fråga om dåligt självförtroende, men
Häftiga smileys! Satt och fnissade åt dem en lång stund 🙂
Visst har du rätt, fullständigt. Visst kan jag springa 10km, och får jag blanda in promenader och lunk så kan jag säkert springa längre också. Det är bara en fråga om dåligt självförtroende, men
Quote from Catharina Brattlin on 5 June 2007, 13:17Lady, det där med självförtroende är nog inget man "får" när man har uppnått en viss ålder. Ett gott självfötroende bygger man upp under hela livet, och grunden läggs tidigt i barndomen. Har man alltid fått höra att "det klarar Du aldrig" eller "tänk om D
Lady, det där med självförtroende är nog inget man "får" när man har uppnått en viss ålder. Ett gott självfötroende bygger man upp under hela livet, och grunden läggs tidigt i barndomen. Har man alltid fått höra att "det klarar Du aldrig" eller "tänk om D
Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 16:54Lady, en av de saker jag gillar mest med löpning är just tävlingen mot mig själv.
Det ska vara plåsamt, ju hårdare man pushar destå starkare och oövervinnligare (nytt ord!!).Så har jag då en tendens att överträna.
Men du tränar ju kampsport? Tänk på den
Lady, en av de saker jag gillar mest med löpning är just tävlingen mot mig själv.
Det ska vara plåsamt, ju hårdare man pushar destå starkare och oövervinnligare (nytt ord!!).
Så har jag då en tendens att överträna.
Men du tränar ju kampsport? Tänk på den