Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilmonstret besegrat
You need to log in to create posts and topics.

Tack för alla uppmuntrande tips. Visst har kampsporten gett mig bättre självfötroende till viss del, men bara i somliga situationer tyvärr. Får fortsätta jobba på det där, det blir ju faktiskt bättre för varje gång man klarar sträckan/tiden eller vad man

Jag är så glad för idag har jag besegrat ett annat monster - Morgonmonstret! Jag har alltid hävdat att träning på morgonen är en omöjlighet för mej. Men i morse stack jag ut klockan 8 och sprang en mil. Det var ju underbart skönt! Fortfarande friskt i luf

dMorgonmonstret är bra att besegra! Jag gjorde det i våras... men nu ska jag snart börja jobba natt igen och då blir morgonmostret omöjligt att besegra!

Det låter underbart! Jag testade att cykla om mornarna på vintern och det var hur skönt som helst. Kanske skulle testa att jogga en dag?

Det förstår jag Evely! Men du vet ju att du KAN träna på morgonen i alla fall (när det passar). 🙂

Gör det Lady Godiva - det var underbart nere vid "sjöarna". Däremot skulle jag inte vilja köra intervallträning på morgonen - då tror jag att jag skulle ramla ihop och svimma.

Jag har inga problem att jogga med en lätt måltid i magen så jag skulle kunna pilla i mig en lätt frukost först, det kanske vore att föredra? Springa på helt tom mage kanske inte är så nyttigt, eller? (ute på hal is nu)

Jag drack två koppar kaffe när jag vaknade (vid 06.30) och tog en drickyoghurt nån halvtimme innan jag stack iväg. Det kändes alldeles lagom för mej.

Visst är det härligt Fia-Lotta, grattis!
Du är nu en av Oss >:)

Jag gjorde så bra ifrån mig på morgonens 7,4km runda i den friska luften.
Ska försöka pressa ned tiden från 48 till 44 min nu.
Kanske lite väl frisk luft. Vaknade tidigt och kunde inte somn

Jag brukar peta i mig en tallrikt yoghurt (med diverse i, torkad frukt och gryn och nötter) och en kopp te, lite juice kanske innan jag sticker ut, om jag springer på morgonen, väntar gärna en halvtimme emellan.