Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 1 June 2007, 20:09YES!!!
Milmonstret är besegrat!
Tiden? 57 minuter! (H)
YES!!!
Milmonstret är besegrat!
Tiden? 57 minuter! (H)
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 20:13Jättegrattis Leif!!! Bra jobbat! (t+)
Jättegrattis Leif!!! Bra jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 20:21Grattis Leif. Härligt jobbat!!!! (t+)
Jag sprang Vårruset igår och jagade 5-km-spöket (under 30). Trodde det skulle gå hem men det blev 31 min. Tröstar mig med att det var lite köigt i början. Bara ta nya tag för skam den som ger sig... 🙂
Grattis Leif. Härligt jobbat!!!! (t+)
Jag sprang Vårruset igår och jagade 5-km-spöket (under 30). Trodde det skulle gå hem men det blev 31 min. Tröstar mig med att det var lite köigt i början. Bara ta nya tag för skam den som ger sig... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 20:29Jag klämde nyligen 2 mil för första gången! 🙂 Gissa om jag kände mej stor, stark och odödlig efteråt.... 2 timmar tog det. Jag hade tidigare aldrig sprungit längre än 1 mil. (H:)
Jag klämde nyligen 2 mil för första gången! 🙂 Gissa om jag kände mej stor, stark och odödlig efteråt.... 2 timmar tog det. Jag hade tidigare aldrig sprungit längre än 1 mil. (H:)
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 20:38Hejja Leif!!! Bra jobbat, visst känner man sig riktigt riktigt kaxig efteråt? Jag kände mig snudd på oövervinnlig när jag var klar 🙂
Hejja Leif!!! Bra jobbat, visst känner man sig riktigt riktigt kaxig efteråt? Jag kände mig snudd på oövervinnlig när jag var klar 🙂
Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 1 June 2007, 20:41Tack tjejer!
Vet precis vilken känsla ni pratar om Fia-Lotta och Lady! Kände mig stor och stark efteråt! 🙂
(Trots att de tre sista kilometrarna var missär! Det regnade, blåste och vart riktigt kallt. Men vad spelar det för roll nu?)
..och grattis til
Tack tjejer!
Vet precis vilken känsla ni pratar om Fia-Lotta och Lady! Kände mig stor och stark efteråt! 🙂
(Trots att de tre sista kilometrarna var missär! Det regnade, blåste och vart riktigt kallt. Men vad spelar det för roll nu?)
..och grattis til
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 20:45Det fixar du, det är jag övertygad om. (t+)
Har du någon tävling i sikte eller springer du för att du trivs med det?
Det fixar du, det är jag övertygad om. (t+)
Har du någon tävling i sikte eller springer du för att du trivs med det?
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 00:29Ruggigt bra jobbat Mr Pudas !!! Och jag är grymt imponerad av Fia-Lotta, vilken enorm bedrift !!! (t+)
Sedan kan jag inte låta bli av avvundas Daniels avatar, den är ju bara hur grym som helst !!!!!!!!!
Ruggigt bra jobbat Mr Pudas !!! Och jag är grymt imponerad av Fia-Lotta, vilken enorm bedrift !!! (t+)
Sedan kan jag inte låta bli av avvundas Daniels avatar, den är ju bara hur grym som helst !!!!!!!!!
Quote from Bjarne Lewin on 3 June 2007, 08:25Jag må säga att ni är fantastiskt dukiga alla tre! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/bravo.gif
En annan är jättelycklig att hon har sprungit sin första kilometer.. fast jag tar det ju jätteförsiktigt för att slippa få tillbaka skador
Jag må säga att ni är fantastiskt dukiga alla tre! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/bravo.gif
En annan är jättelycklig att hon har sprungit sin första kilometer.. fast jag tar det ju jätteförsiktigt för att slippa få tillbaka skador
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 09:43"Snart ska jag få springa 1.1 kilometer så det ökar men bara så långsamt "
OCH det är SÅ man unviker skador! Klok tjej!!! Skynda långsamt, dina mil ligger och väntar tålmodigt på dig, Evely! (t+)
"Snart ska jag få springa 1.1 kilometer så det ökar men bara så långsamt "
OCH det är SÅ man unviker skador! Klok tjej!!! Skynda långsamt, dina mil ligger och väntar tålmodigt på dig, Evely! (t+)