Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilmonstret besegrat
You need to log in to create posts and topics.

Jättegrattis Lasse! Kanonbra jobbat och välkommen i "milklubben" 😉

Jag börjar nu snegla på 2 mil ute.... Har sprungit det på löpband men är lite skrajsen för att ge mej ut så långt. Hjälp - tänk om jag kroknar totalt och inte ens orkar GÅ hemåt. Och tän

Det kommer Du att fixa galant, Fia-Lotta!

Är Du orolig för att inte kunna ta Dig hem efter en ev krokning, så ta mobilen med, eller berätta för familjen att "jag ska springa denna rundan och kommer tillbaka inom max 2,5 timmar" så kan de ge sig ut med b

Tack Sylvia för peppningen! Jag SKA prova - jag lovar, är alldeles för nyfiken av mej för att klara av att låta bli ;). Har jag väl fått något på hjärnan brukar det sluta med att jag testar.... Nu blir det kanske inte förrän nästa vecka, för igår sprang j

Jag *mumlar* ser en *host* mara närma sig 😀

Härligt Fia-Lotta!

Ang moblmedtagning...förlåt, jag antog att Du springer med vätskebälte, för det gör jag, och DÄR finns en ficka eller två för t ex mobil. Men, visst, Du bor i en storstad...jag är lanttjej så jag kan be kor och ev någon bonde om hjälp

Maria: *host* Den som lever får se....

Jo, jag har ett vätskebälte (nyss inhandlat) men det enda jag fick tag i var ett med bara 3 flaskor och ingen ficka.... 🙁 Men billigt var det så jag ska jaga ett bättre. 🙂

Möter jag en ko på mina rundor så svim

Fascinerande det här alla som går från löpbandet till att springa ute - själv har jag aldrig sprungit på bandet och kan väl inte påstå att löpband skrämmer mig - men det framstår som mördande tråkigt! Har alltid gjort det dessutom.

Tack lingis för att du skriver det jag tänker så slipper jag skriva det själv 😉

Fast jag gillar att springa på löpband också.... Men nu har jag semester och har fryst mitt gymkort så det blir bara utespringning ett tag. Tycker liksom det är två vitt skilda saker, det jag gillar med löpbandet är superkontrollen över tid och fart. Men

Jo det gäller väl att utnyttja monotonin. LÖpband har en del fördelar - har en kompis som valde bort ute av olika skäl, men ändå har löpbandet inte fallit mig in, det är olika vad man oroar sig för.