Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilmonstret besegrat
You need to log in to create posts and topics.

Jag måste berätta att jag också lyckats springa milen nu. 🙂

Jag har också lyckats ta längre rundor, men då har jag gått lite mellan. Men det är ändå kul, förut tyckte jag att 10 km var alldeles tillräkligt långt men nu funderar jag på 20 km och 10 km p

Jättegrattis Anna-Karin!

Jag håller med dig om att det är svårare att begripa hur långt man sprungit när man springer på löpband!

Jag har ju sprungit 2 mil på löpbandet och tänker nu försöka mej på det ute. Och jösses vad långt det är!!! Jag bor i Stoc

Toppen Anna-Karin, snart är du under 60 min, precis som du säger.

En tips första gången man ska ge sig ut på en längre runda kan vara att ta god tid på sig, i värsta sätte sig på en sten/bänk å vila å gå de sista km. Men har man bara tagit sig runt en gång så brukar det kännas mycket lättare nästa gång, jag tror att det

Kikki. Det stämmer precis in på mig. Det är huvudet som är min största motståndare. Latmasken på axeln viskar i örat: "Oj va jobbigt, du är TRÖTT!". Benen kan till viss del hålla med genom att muttra: "Du är för tung, tjockis!!!" (#)

Känner man sen e

Jag gör mitt bästa för att dränka latmaskens viskande. Jag försöker tänka: "Näe, jag är inte alls trött. Det är ingen panik alls, blir jag trött så kan jag springa ytterst långsamt och då kommer jag att bli pigg igen. Det gör inget alls om det tar länge,

Hurra! Idag har jag besegrat mitt "tvåmilsmonster" utomhus. Och det tom med råge. 🙂

Gav mig ut i morse med vatten runt midjan och en vägbeskrivning i näven som skulle ta mig två mil. Jag råkade springa fel några gånger, så jag uppskattar rundan jag spr

Snyggt jobbat Fia-Lotta, redo för S:t Eriksloppet ( http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=15152 ) eller någon annan halvmara... 🙂

Starkt jobbat! Håller med, nu borde du ge dig på en halvmara 🙂

Eller Lidingöloppet!? 😀