Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilmonstret besegrat
You need to log in to create posts and topics.

Hmmmm. Får se så småningom kanske, kanske.... 🙂

I tisdags gav jag mig ut utan att ha bestämt hur långt jag skulle springa. Min plan har varit att springa milen kring midsommartid - så jag slog till. Det gick bra! Trött i benen och lite ont i en lårmuskel. 1 tim och 10 min tog det.

Min målsättning är

Fia-Lotta, om du vill "testa" på Lidingö så finns ju kortvarianterna, Tjejloppet och halvan att pröva en del av banan/terrängen med?
Inget fel att prova sig fram

Grattis Fia-Lotta! Fantastiskt bra jobbat! En inspirataionsskälla är du (L)

Tack snälla Evely! (L)

Men snälla du, se mej inte som någon inspirationskälla. Jag är ett skogstroll i min löpning och en extrem amatör jämfört med alla andra här i löptrådarna som är jätteduktiga med pulsmätare, återhämtningsberäkningar, träningsscheman

Ja men det är ju just det! Det är så inspirerande när "blåbären" gör sådana saker! De gamla rävarna är också fantastiska och jag suger åt mig massvis med kunskap från dem (jag älskar kunskap), men de år ju så ouppnåeliga att de inte går att använda som in

Ja visst är det här en fantastisk kunskapskälla! Så himla kul att läsa och lära... (t+)

Lovar försöka göra allt jag kan för att du inte ska sluta tindra. 🙂

Ha, ha du är rolig! Fick plötsligt svåra kroppsproblem! 😉

Ville bara dela med mig att jag idag har sprungit kristianopel runt 10 km på 62 .40 min och är såååå jäkla nöjd med mig själv. hade räknat men en tid runt 70-75 kanske och så gick det såhär!!!! fixade hela 10 km utan stopp!!! fy fan vad lycklig jag är!!!

Jättegrattis Sofie! Starkt jobbat (t+)

Gläds med dej! (H:)

Grattis Sofie!

man är oftast bättre än vad man själv tror (H:)