Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 13:57Vilken bra tid Sofie, det gjorde du riktigt bra!
Vad blir nästa utmaning?
Vilken bra tid Sofie, det gjorde du riktigt bra!
Vad blir nästa utmaning?
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 16:38nästa utmaning blir tjejmilen! ska försöka göra bra tid även där men mkt mer folk så vi får se!
nästa utmaning blir tjejmilen! ska försöka göra bra tid även där men mkt mer folk så vi får se!
Quote from Alva Nordin on 1 July 2007, 21:09Jag är också lycklig idag! Har sprungit milen för femte gången i mitt liv och idag tog det bara 50 minuter 😀
Jag är också lycklig idag! Har sprungit milen för femte gången i mitt liv och idag tog det bara 50 minuter 😀
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 21:11Oj vad duktig du är Ida! 🙂 Då har du nått mitt mål! Jag vill också springa milen på 50 minuter, mitt rekord är 52:30 (igår) så jag har lite kvar dit (H:)
Oj vad duktig du är Ida! 🙂 Då har du nått mitt mål! Jag vill också springa milen på 50 minuter, mitt rekord är 52:30 (igår) så jag har lite kvar dit (H:)
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 21:20Me too! Och jag lyckas knappt komma ut ...
Me too! Och jag lyckas knappt komma ut ...
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 21:22Och ju närmare man kommer sitt mål, desto svårare är det att kapa någon tid.... 🙁
Och ju närmare man kommer sitt mål, desto svårare är det att kapa någon tid.... 🙁
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 21:24Sant.
det är som att kapa det där sista kilona 😉
Sant.
det är som att kapa det där sista kilona 😉
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 07:32Jättebra liknelse! 🙂
Får väl göra som när jag skulle gå ner till x kg, då gav jag upp när jag hade 2 kg kvar. Tänkte - det går inte!!! 🙁 Sen plötsligt rasade dom (och mer därtill) bort ändå. 🙂 KANSKE det funkar likadant med löptiderna, om man sluta
Jättebra liknelse! 🙂
Får väl göra som när jag skulle gå ner till x kg, då gav jag upp när jag hade 2 kg kvar. Tänkte - det går inte!!! 🙁 Sen plötsligt rasade dom (och mer därtill) bort ändå. 🙂 KANSKE det funkar likadant med löptiderna, om man sluta
Quote from Alva Nordin on 2 July 2007, 08:11Fia-Lotta, det handlar nog inte så mycket om duktighet i mitt fall, jag är 175 cm och har långa ben så jag tror jag får lite gratis av det...
Mitt nästa mål är 15 km, och efter det ska jag orka 20! 🙂
Fia-Lotta, det handlar nog inte så mycket om duktighet i mitt fall, jag är 175 cm och har långa ben så jag tror jag får lite gratis av det...
Mitt nästa mål är 15 km, och efter det ska jag orka 20! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 08:18Inte nog med att du springer milen under 50 minuter, du har långa ben också! Nu är jag ännu mer avundsjukpå dej. Jag vill också ha långa "rasben" ! 🙁 😉
Skämt å sido, klart du är duktig! (t+)
Inte nog med att du springer milen under 50 minuter, du har långa ben också! Nu är jag ännu mer avundsjukpå dej. Jag vill också ha långa "rasben" ! 🙁 😉
Skämt å sido, klart du är duktig! (t+)