Quote from Alva Nordin on 2 July 2007, 11:38Daniel, milen på 27?!?! (#) Åh herregud vad snabbt!
Daniel, milen på 27?!?! (#) Åh herregud vad snabbt!
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 11:39Jag avverkade också min första mil idag 😀 kass tid men sjuuukt glad ändå! Grattis till dej! 😀
Jag avverkade också min första mil idag 😀 kass tid men sjuuukt glad ändå! Grattis till dej! 😀
Quote from Urban Nilsson on 2 July 2007, 13:08Ida: Ja, kanske lite väl hårt. Under 30 vill jag i alla fall.
Ida: Ja, kanske lite väl hårt. Under 30 vill jag i alla fall.
Quote from Urban Nilsson on 2 July 2007, 16:28Grattis Sanna!
Grattis Sanna!
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 10:31Grattis till alla som besegrat milmonstret, jag är lite avundsjuk för jag har min mil kvar men ska försöka nu i sommar innan tjejmilen, bara mina problem med magen lägger sig ordentligt
Grattis till alla som besegrat milmonstret, jag är lite avundsjuk för jag har min mil kvar men ska försöka nu i sommar innan tjejmilen, bara mina problem med magen lägger sig ordentligt
Quote from Funbeat user on 8 July 2007, 01:02Håller tummarna för dig Ingmari!
Själv drömmer jag om att kunna springa milen på en timme, men det känns avlägset fortfarande. Men jag jobbar på det!
Håller tummarna för dig Ingmari!
Själv drömmer jag om att kunna springa milen på en timme, men det känns avlägset fortfarande. Men jag jobbar på det!
Quote from Olof Robertson on 8 July 2007, 21:01Är också avundsjuk på er som klarar det så galant! Följer tråden och andra trådar och jag kan bara säga WOW vilka framsteg som görs!! (t+)
Ska också försöka klara det inom en snar framtid, ska springa tjejmilen och en vecka innan dess ett annat millopp h
Är också avundsjuk på er som klarar det så galant! Följer tråden och andra trådar och jag kan bara säga WOW vilka framsteg som görs!! (t+)
Ska också försöka klara det inom en snar framtid, ska springa tjejmilen och en vecka innan dess ett annat millopp h
Quote from Funbeat user on 9 July 2007, 11:33Jaa!! Igår sprang jag 12 km i sträck och jag var knappt trött då jag kom hem, hade kunnat springa mer ännu. Jag sprang det på nästan samma tid som jag sprang 10 km för ungefär 2 veckor sen. Sen har jag vilat från springandet lite och det verkade behövas.
Jaa!! Igår sprang jag 12 km i sträck och jag var knappt trött då jag kom hem, hade kunnat springa mer ännu. Jag sprang det på nästan samma tid som jag sprang 10 km för ungefär 2 veckor sen. Sen har jag vilat från springandet lite och det verkade behövas.
Quote from Funbeat user on 9 July 2007, 11:38Grattis Anna Karin till dig, ska själv ut en tur nu men den blir mindre pga dåligt tränande sista tiden
Grattis Anna Karin till dig, ska själv ut en tur nu men den blir mindre pga dåligt tränande sista tiden
Quote from Funbeat user on 9 July 2007, 11:42Tack och lycka till!! 🙂
Tack och lycka till!! 🙂