Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilmonstret besegrat
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Anna-Karin, visst är såna pass underbara? 🙂

Tack! Igen. 🙂

Jo, det är underbart när det flyter på och man lyckas. Det bästa är att jag aldrig trott för att år sen (ännu mindre egentligen, inte ens i våras) att jag skulle springa längre än 10 km.

In i det sista har jag grubblat över om jag ens k

Jag tycker du är jätteduktig, och nog hoppas jag på att kunna springa lika fort som du så småningom. Fast en mil på en timme känns inte riktigt rimligt än, kanske strax under 65 men det är på väg åt rätt håll iaf 🙂

Jaaaa! Igår sprang jag milen jag med för första gången! 😀

1:12:55 tog det, men vad gör det nu? Jag klarade ju det!! Weeehoooo! Nu VET jag att jag orkar springa tjejmilen! Dessutom är det väldigt backigt på slingan jag springer, 5 km x 2 varv. Så är det

Grattis Jenny, det var väl ingen dålig tid för att vara första milen? Hur kände du dig efteråt, spurtade du sista biten eller hur gjorde du?

Tack!

Ja, jag sprang lite fortare sista 2 minuterna ungefär för tidens skull hihi, men på det hela så sprang jag båda varven exakt lika fort, eller nästan, första varvet 30 sekunder fortare. Dock sprang jag nog jämnare tempo första varvet (5 km) och lit

Grattis Jenny! 🙂

Det är väl jättebra att löpningen gav "mersmak" - att det var precis lagom jobbigt!

Om pulsklockan och trötthetskänslan inte stämmer överens hävdar jag med bestämdhet att det är trötthetskänslan som gäller! (H:) Att känna efter hur de

Ja, det verkar som om du har högre maxpuls än vad klockan har räknat ut. Om du var uppe i 100% av maxpuls hade du INTE fortsatt springa mer vill jag lova. Inte i samma tempo i alla fall.

Träningsfreak: i går slog jag mig själv på 5 km med tiden 33:22 och då var jag uppe i 101 % av max. Wehoo här går det undan! Hihihi. (#)

Bra tid Jenny, fast jag skulle nog ställa om maxpulsen på klockan om jag vore som du 🙂