Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilmonstret besegrat
You need to log in to create posts and topics.

Heja Fia-Lotta! (hv)
Jag tycker Du sprang på en bra tid...lite avis är jag, som lyckades på 2 h 21 min. Och det bästa är att Du faktiskt vågade ge Dig ut i det fria. Ännu ett "monster" besegrat. 😀

Respekt Fia-Lotta! Känn dig stolt.

Det tar nog ett tag till innan jag vågar mig på det, men en vacker dag...

Ja just det, Lidingöloppet bör ju inte vara något problem om du nu klarat att springa 2 mil... Passa på att anmäla er nu, nästa vecka är det dyrare...

Tack för påminnelsen Linus, ska bestämma mig för LTL eller inte, vill ju ta revansch för missen förra året ... eller inte ...

Från klarhet till klarhet! Way 2 go, girl! (H:)
Visst får jag träffa dig på Göteborgsvarvet nästa år nu!!!!!????

Tack snälla ni! (H:)

Jag är fortfarande grymt stolt. Vi åkte ner till landet direkt efter och jag gick ut i trädgården och skulle gräva ner två rosor - jag orkade få ner EN, sen tog krafterna slut. Nu ligger jag istället i kökssoffan med ett glas vin och

Vad härligt, Fia-Lotta! Stort GRATTIS till bedriften!
EDIT: Ska du inte springa St eriksloppet i början på september?

Tack Åsa!

Jag törs inte... 😮 Jag tycker fortfarande jag är ett sånt "löparblåbär"...

Fia-Lotta, Din värsta motståndare är Du själv...det är klart att Du vågar!

Har man gjort det en gång, kan man göra det fler gånger. Framför allt har man ett greppbart mål att löpträna mot, vilket gör att man blir än mer motiverad, och håller fast vid si

Härligt jobbat Fia-Lotta!!!!!!!!! (hv)
Visst törs du springa S:t Eriksloppet. Jag sprang det i höstas och det var jättekul. (t+)

Jag hade bara sprungit ca 13 km som längst innan så jag var ett JÄTTEBLÅBÄR i jämförelse med dig. 😉