Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilmonstret besegrat
You need to log in to create posts and topics.

Lingling, det där låter som en perfekt start på en löparrunda. Lagom mycket frukost för att man inte ska vara hungrig, men inte så mycket så att man blir tung i magen.

En vacker dag tar jag säkert itu med mitt morgonmonster också¨, det är ju så kul atts

Men Linn - jösses då! Klockan 5:20! Jag som tyckte jag var duktig som sprang ut klockan 8..... 😮 Vid 7-tiden går nog gränsen för mej tror jag.

Fia-Lotta, Det var planerat att starta kl 7 men när man inte kan sova är det lika bra.
Hur sömnig man än är så har inte benen informerats om det.

Hur lång tid tar det för er på morgonen innan ni är redo att snöra på er skorna? Jag skulle nog behöva minst en timme, en och en halv för att komma igång men jag kanske bara är seg 🙂

Jag trodde att det var så för mig också. Men när enda chansen till träning var före frukost så vande jag mig mycket snabbt. Nu dricker jag 0,5 dl vatten och käkar en banan direkt när jag vaknar. Sen kan jag springa iväg inom 20 min när väl kläderna är på.

Jag behöver en timme ungefär. Men jag vaknar alltid tidigt så om jag ska ut vid 7-8 så det är inget problem för mej.

En vacker dag tänker jag testa, bara för att se om jag också kan. Nyfiken i en strut, vet ni 😉

Om inte annat öppnar det helt nya träningsmöjligheter, det vore ju himla skoj både att komma närmare milen på en timme samt att kanske kunna springa en längre

Förut har jag tyckt att milen var alldeles tillräkligt långt och sett längre sträckor som en total omöjlighet för mig. Alla är vi olika liksom. Men nu har jag plötsligt börjat springa längre sträckor än milen, fast det tar lång tid, och jag tror det är ta

Åh, det är ju underbart att läsa! Så kul att läsa om människor som börjat springa långt trots att de från början tyckt det verkat omöjligt! Hur bra jobbat som helst! (t+)

Jag bara måste få vara med här och berätta att även jag sprang 1 mil idag. (V) Nu vet jag att jag klarar Midnattsloppet. Nu ska jag bara träna mer och gå ner i vikt så kanske tiden kan bli lite bättre. Tacka alla på den här tråden för inspirationen.