Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 09:21Ja, det är bättre med ett LSD-märke som avatar! (H)
Ja, det är bättre med ett LSD-märke som avatar! (H)
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 09:29Jag tyckte det var en ganska bra liknelse att jämföra med IQ-skalan, om än med ett eventuellt syftningsfel. IQ-fördelningen har per definition ett medelvärde på 100 och standardavvikelse 15. Att räkna med att en person har IQ 100 utan att göra ett test, s
Jag tyckte det var en ganska bra liknelse att jämföra med IQ-skalan, om än med ett eventuellt syftningsfel. IQ-fördelningen har per definition ett medelvärde på 100 och standardavvikelse 15. Att räkna med att en person har IQ 100 utan att göra ett test, s
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 09:33@christer
Vad sägs om syftningsfel OCH låg IQ. 😉
@christer
Vad sägs om syftningsfel OCH låg IQ. 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 09:35@pontus
Tack, nu känns det bättre...
🙂
@pontus
Tack, nu känns det bättre...
🙂
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2008, 09:40Jorå, jag håller med de allra flesta ovan. Kunde bara inte låta bli 🙂
Har liksom tröttnat på att diskutera 220-ålder...
Jorå, jag håller med de allra flesta ovan. Kunde bara inte låta bli 🙂
Har liksom tröttnat på att diskutera 220-ålder...
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 09:50Är det en bra formel?
Är det en bra formel?
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2008, 09:51Det är en utmärkt formel för att ta reda på hur långt man har kvar tills dess man fyller 220 år - inget annat!
Det är en utmärkt formel för att ta reda på hur långt man har kvar tills dess man fyller 220 år - inget annat!
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 09:54Jag visste att den kunde användas till något, dock inte till vad.
Nu vet jag.
Jag visste att den kunde användas till något, dock inte till vad.
Nu vet jag.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 09:55😀 David, ibland är du grymt rolig.
😀 David, ibland är du grymt rolig.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 09:58Just nu är jag (o)rolig eftersom det regnar och jag vill ut och träna.
Just nu är jag (o)rolig eftersom det regnar och jag vill ut och träna.