Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 20:21I triathlonaffärer heter skosnörena Lock Laces, men det borde gå precis lika bra med gummiband eller barnskosnören.
I triathlonaffärer heter skosnörena Lock Laces, men det borde gå precis lika bra med gummiband eller barnskosnören.
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 22:23Tack för infon.
Du har nog rätt flindra. Det är klart att det mesta duger om man bara ska testa, men man vill nog snart ha riktiga cykelskor. Och min 15 år gamla MTB är nog inte värd att satsa på, så det blir nog till att ta fram kreditkortet...
Tack för infon.
Du har nog rätt flindra. Det är klart att det mesta duger om man bara ska testa, men man vill nog snart ha riktiga cykelskor. Och min 15 år gamla MTB är nog inte värd att satsa på, så det blir nog till att ta fram kreditkortet...
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 07:33Triathlon är så himla roligt!
Som småknubbig motionär drog jag mig för att ställa upp i tävling då triathlon har lite alla-som-tävlar- i-triathlon-är-super-athleter stämpel.
Körde Arvika förra året och tyckte det var otroligt roligt.
Kom bland dom sista o
Triathlon är så himla roligt!
Som småknubbig motionär drog jag mig för att ställa upp i tävling då triathlon har lite alla-som-tävlar- i-triathlon-är-super-athleter stämpel.
Körde Arvika förra året och tyckte det var otroligt roligt.
Kom bland dom sista o
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 08:17Ja det är en spännande utveckling inom triathlon nu!
Från början hade jag själv inte tänkt köpa så mycket prylar. Jag hade en gammal MTB med SPD-pedaler som mycket väl kunde ha funkat första året. Men sen började jag känna att det var så tråkigt att kom
Ja det är en spännande utveckling inom triathlon nu!
Från början hade jag själv inte tänkt köpa så mycket prylar. Jag hade en gammal MTB med SPD-pedaler som mycket väl kunde ha funkat första året. Men sen började jag känna att det var så tråkigt att kom
Quote from Anders Wallerstedt on 9 April 2012, 16:15"Om 5år kanske det finns triathlons motsvarighet till blodomloppet"
Ja, det har nog redan hänt, vi har en sommarträning/tävling för alla, se http://axamotriathlon.se/
"Om 5år kanske det finns triathlons motsvarighet till blodomloppet"
Ja, det har nog redan hänt, vi har en sommarträning/tävling för alla, se http://axamotriathlon.se/
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 20:24Det där borde finnas i sthlm.. och gärna under försässong
Det där borde finnas i sthlm.. och gärna under försässong
Quote from Lisa Bringhed on 10 April 2012, 09:44Du har ju duathloncupen på vårkanten som nästan bara utspelar sig i Stockholmsområdet...
Sedan finns http://www.facebook.com/SicklaTriathlon
Du har ju duathloncupen på vårkanten som nästan bara utspelar sig i Stockholmsområdet...
Sedan finns http://www.facebook.com/SicklaTriathlon
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 20:05Precis vad jag letade efter! Kommer ihåg att dom hade ngt förra året men missade det..
Precis vad jag letade efter! Kommer ihåg att dom hade ngt förra året men missade det..
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 11:30Hej Robert, jag kommer nog på sista plats nu i Sala HIM i år - debut på den distansen men fasan det kan jag bjuda på.. triathlon är så roligt!
Ingen tempocyklen - det får bli min racer... och hålelr emd fLindra bra med traitlon shorts - jag köpte dock e
Hej Robert, jag kommer nog på sista plats nu i Sala HIM i år - debut på den distansen men fasan det kan jag bjuda på.. triathlon är så roligt!
Ingen tempocyklen - det får bli min racer... och hålelr emd fLindra bra med traitlon shorts - jag köpte dock e
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 18:45Jag lånar tråden, är också blivande debutant i triathlon sprint:
Min fundering är brukar ni triathleter träna styrka "gym" utöver sim-cykel-löpning?En del löpare vars kalendrar jag kollat och många tränings program så har de endast löpträning ingen anna
Jag lånar tråden, är också blivande debutant i triathlon sprint:
Min fundering är brukar ni triathleter träna styrka "gym" utöver sim-cykel-löpning?
En del löpare vars kalendrar jag kollat och många tränings program så har de endast löpträning ingen anna