Quote from Elias Engqvist on 29 May 2009, 14:58Malin W: Pratar du med mig? Jag förstod inte frågan riktigt i så fall? Vill? Med vaddå?
Malin W: Pratar du med mig? Jag förstod inte frågan riktigt i så fall? Vill? Med vaddå?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:03Du har precis hängt ut mig och beskyllt mig i ett inlägg, och du vet inte vad jag snackar om? Nu får du väl för tusan skärpa dig.
Pekpinnarna till trådskaparen kom redan i början av tråden, eller är det bara jag som ser killens räkneexempel?Den här dis
Du har precis hängt ut mig och beskyllt mig i ett inlägg, och du vet inte vad jag snackar om? Nu får du väl för tusan skärpa dig.
Pekpinnarna till trådskaparen kom redan i början av tråden, eller är det bara jag som ser killens räkneexempel?
Den här dis
Quote from Elias Engqvist on 29 May 2009, 15:32Jaha, jag antar att det var det här då:
"I 21: Malin blir plötsligt förbannad för att folk bara pratar om hur dåligt rökning är - tvärtemot TS intentioner! Se ovan säger jag. Malin var det I8 eller I20 som var så irritirriterande?"Jaha, det var alltså I
Jaha, jag antar att det var det här då:
"I 21: Malin blir plötsligt förbannad för att folk bara pratar om hur dåligt rökning är - tvärtemot TS intentioner! Se ovan säger jag. Malin var det I8 eller I20 som var så irritirriterande?"
Jaha, det var alltså I
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:27Hahaha...
Hahaha...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:06Glorifiera rökning? De där danskarna däremot tyckte uppenbarligen att det är en del av livets goda och det skrattade jag gott åt och det får de gärna tycka enligt mig, det är ju deras liv och inte mitt. Men Christer, har du läst om hur en del "glorifierar
Glorifiera rökning? De där danskarna däremot tyckte uppenbarligen att det är en del av livets goda och det skrattade jag gott åt och det får de gärna tycka enligt mig, det är ju deras liv och inte mitt. Men Christer, har du läst om hur en del "glorifierar
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:11Och det snackas om att ungdomar inte ska ha rösträtt!? De äger ju debatten!
Tack för ett bra inlägg Lukas!
Och det snackas om att ungdomar inte ska ha rösträtt!? De äger ju debatten!
Tack för ett bra inlägg Lukas!
Quote from Jan Lundquist on 30 May 2009, 09:12Skandia tar ställning:
http://www.dn.se/opinion/debatt/rokare-far-betala-mer-for-sina-forsakringar-1.880060
Skandia tar ställning:
http://www.dn.se/opinion/debatt/rokare-far-betala-mer-for-sina-forsakringar-1.880060
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 10:10Ja då är det bara att vänta på de riktigt billiga Skandia-försäkringarna?
Rätt bra påfund dock.
Ja då är det bara att vänta på de riktigt billiga Skandia-försäkringarna?
Rätt bra påfund dock.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 23:31Christer: precis som Malin säger kan det vara svårt med ironi i skrift. Tycker det borde finnas en ironi-smileygubbe, så att det inte blir några missförstånd här. Dessutom är det inte ciggen som gör mig tuff. Det är jag och min hårda och tuffa attityd(läs
Christer: precis som Malin säger kan det vara svårt med ironi i skrift. Tycker det borde finnas en ironi-smileygubbe, så att det inte blir några missförstånd här. Dessutom är det inte ciggen som gör mig tuff. Det är jag och min hårda och tuffa attityd(läs
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 23:40Synd att attityden blev söndertrasad av att du hade en cigg i handen.
Synd att attityden blev söndertrasad av att du hade en cigg i handen.