Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nikotin är ingen attitydförstärkare. Det är en last, en njutning eller i vissas ögon ett rent fördärv. Ungefär som med öl - "När man vill vara sig själv för en stund." Och ja, en del av oss vill vara oss själva mest hela tiden :D. De som moraliserar hela

Jag är egentligen ingen storrökare. Röker väl sisådär en cigg om dagen och kanske 1000 stycken då jag "är mig själv" dvs då jag dricker öl.:-)

Däremot är jag en snusare av STORA mått. Det är tufft att snusa.;)

Jag moraliserar inte. Jag kan tycka synd om dom som har en last som är skadlig för personen ifråga men det är en annan sak. Jag bryr mig inte om att folk snusar (förutom dom som tror att man kan slänga blöjan på marken så bara försvinner den)

Vad jag st

Hade inte tänkt mig att kommentera den här tråden egentligen men ... min käre far är storrökare och har rökt hela sitt liv mer eller mindre. Han har även varit väldigt aktiv hela sitt liv med löpträning, fjällvandring och rent allmänt rört på sig. Han är

Bra inlägg Håkan...tål att läsas flera gånger.

Håkan (t+)

Tack Håkan och flera andra för uppmuntrande ord :-)!

Håkan, du satte fingret på det: Det är just fasan inför att bli en försoffad, orkeslös individ som ingenting vill, ingenting kan och där total frånvaro av entusiasm råder inför det mesta, som har fått

Varning alla andra.
Avser att bli 105, så jag hinner nog med att sätta myror i edra huvuden år framöver.

Tackar tackar Miss Flugvikt. Jag rodnar igen ( Kjell Åström förra gången - är övertygad om att han vill låna pengar eller något annat ).

Försöker le

Jo du K-G....ehhhe jag ligger lite risigt till ekonomiskt den här månaden....ehhhe typ men vi höres i nån annan tråd om detta...;););)

hhehe du K-G du är fan prima!!! ;););););)