Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 03:11Jag röker inte (snusar dock), men har som plan att när jag kan springa milen på lediga 40 så ska jag tävla med en cigarett och en tändare i fickan bara för att när jag lunkar i mål kunna tända den där rackaren och rycka på axlarna.
Jag röker inte (snusar dock), men har som plan att när jag kan springa milen på lediga 40 så ska jag tävla med en cigarett och en tändare i fickan bara för att när jag lunkar i mål kunna tända den där rackaren och rycka på axlarna.
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 06:37Varför det?
Varför det?
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 07:08Tack Malin.
Peter Bögevig.
48H Rönne - Bornholm 2009 - Kristi Himmelfärdshelgen. 2 veckor bakåt således.Kedjerökare Peter skulle testa nytt.
Nikotinplåster.
Maran på 3:45 - han är bra - 100K runt 10 timmar.
Då gick han i däck.Några timmar senare börj
Tack Malin.
Peter Bögevig.
48H Rönne - Bornholm 2009 - Kristi Himmelfärdshelgen. 2 veckor bakåt således.
Kedjerökare Peter skulle testa nytt.
Nikotinplåster.
Maran på 3:45 - han är bra - 100K runt 10 timmar.
Då gick han i däck.
Några timmar senare börj
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 08:43Orvar,
shiiit asså, vad coolt.K-G,
Peter är född 1972 om jag förstått saken rätt, då är det inga problem att röka, idrotta och leva.
Min invändning gäller inte unga människors kapacitet att röka och röra på sig, för det går, utan problemen kommer senar
Orvar,
shiiit asså, vad coolt.
K-G,
Peter är född 1972 om jag förstått saken rätt, då är det inga problem att röka, idrotta och leva.
Min invändning gäller inte unga människors kapacitet att röka och röra på sig, för det går, utan problemen kommer senar
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:18Utan rökning. Hur bra? Svårt att veta.
Såpass vet jag, att hade han inte rökt hade han inte sprungit så mycket.
Lite dåligt samvete har han nog.
Likafullt ser han väldigt belåten ut när han röker.
I Danmark är han långt ifrån ensam.Sprang på 80-talet 1
Utan rökning. Hur bra? Svårt att veta.
Såpass vet jag, att hade han inte rökt hade han inte sprungit så mycket.
Lite dåligt samvete har han nog.
Likafullt ser han väldigt belåten ut när han röker.
I Danmark är han långt ifrån ensam.
Sprang på 80-talet 1
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:27Måste hålla med K-G. Låt folk leva som de vill.
Jag tror också att det är helt OK att inte vara 100% fokuserad på något. Varför skulle jag, en 56-årig motionär, egentligen offra något av det som gör livet gott för att springa lite fortare. Nej, jag for
Måste hålla med K-G. Låt folk leva som de vill.
Jag tror också att det är helt OK att inte vara 100% fokuserad på något. Varför skulle jag, en 56-årig motionär, egentligen offra något av det som gör livet gott för att springa lite fortare. Nej, jag for
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:41Jag sprang ett motionslopp förra veckan. Cirka 200 meter efter start ser jag en ung tjej som stannar till och tänder en cigarett. Min första tanke var att det var en elev från Konsthögskolan som gjorde någon form av performance. Eller att det var avsett s
Jag sprang ett motionslopp förra veckan. Cirka 200 meter efter start ser jag en ung tjej som stannar till och tänder en cigarett. Min första tanke var att det var en elev från Konsthögskolan som gjorde någon form av performance. Eller att det var avsett s
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 10:44Krister, det är väldigt sällan man hör talas om folk som dör pga passivt intag av god mat!
Krister, det är väldigt sällan man hör talas om folk som dör pga passivt intag av god mat!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:47Man hör ofta om folk som blir ihjälkörda eller ihjälslagna av fyllon...
Man hör ofta om folk som blir ihjälkörda eller ihjälslagna av fyllon...
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:31Rökare får givetvis röka där de inte påverkar andra. Bilkörning och alkohol är inget jag förespråkar.
Men rent allmänt är jag emot att döma folk pga deras livsstil. Det finns så mycket dumt som vi alla sysslar med så det är bättre att låta var och en bli
Rökare får givetvis röka där de inte påverkar andra. Bilkörning och alkohol är inget jag förespråkar.
Men rent allmänt är jag emot att döma folk pga deras livsstil. Det finns så mycket dumt som vi alla sysslar med så det är bättre att låta var och en bli