Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 08:50Då kan jag inte hålla inne med min lilla historia från verkligheten längre.
Förra året på Stockholmsmaran stod jag i sista startgrupp och samspråkade med fyra väldigt trevliga danska löpare. De rökte cigariller. Jag tänkte att de där ska jag väl kunna hå
Då kan jag inte hålla inne med min lilla historia från verkligheten längre.
Förra året på Stockholmsmaran stod jag i sista startgrupp och samspråkade med fyra väldigt trevliga danska löpare. De rökte cigariller. Jag tänkte att de där ska jag väl kunna hå
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:03Haha! Den var bra! Marathon och cigariller. Danskarna har en härligt avslappnad inställning till det här med livets goda. 🙂
Haha! Den var bra! Marathon och cigariller. Danskarna har en härligt avslappnad inställning till det här med livets goda. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:25Svar på utgångsfrågan, finns inte så mycket genvägar bara att ut och springa för att förbättra konditionen(egen erfarenhet är att pressa sig själv ganska hårt, inte bara lunka runt, framförallt inte om man dessutom vill bli lite snabbare lite fortare).
De
Svar på utgångsfrågan, finns inte så mycket genvägar bara att ut och springa för att förbättra konditionen(egen erfarenhet är att pressa sig själv ganska hårt, inte bara lunka runt, framförallt inte om man dessutom vill bli lite snabbare lite fortare).
De
Quote from Bjarne Lewin on 29 May 2009, 10:03Heja miss Flugvikt! Om du inte springer 5 km i sträck kan du titta på de nybörjarprogram som finns för löpare. Hitta var du befinner dig i programmet och börja där. Gör du det så får du bättre struktur på din träning och då kommer du också att märka förbä
Heja miss Flugvikt! Om du inte springer 5 km i sträck kan du titta på de nybörjarprogram som finns för löpare. Hitta var du befinner dig i programmet och börja där. Gör du det så får du bättre struktur på din träning och då kommer du också att märka förbä
Quote from Elias Engqvist on 29 May 2009, 10:25Förlåt förlåt. Men jag tänker fortsätta opponera mig då jag tycker att jag måste: "Danskarna har en härligt avslappnad inställning till det här med livets goda" - det är precis såna små meningar som glorifierar rökning enl. en gammal myt att rökning tillh
Förlåt förlåt. Men jag tänker fortsätta opponera mig då jag tycker att jag måste: "Danskarna har en härligt avslappnad inställning till det här med livets goda" - det är precis såna små meningar som glorifierar rökning enl. en gammal myt att rökning tillh
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:34Var det inte Marlboromannen som sa> Jag är döden?
Var det inte Marlboromannen som sa> Jag är döden?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:43Tja, Döden i Bergmans Sjunde inseglet säger det i alla fall. 😉
Fritt ur minnet:
Riddaren: Vem är du?
Döden: Jag är döden.
Riddaren: Har du kommit för att hämta mig?
Döden: *någonting om att han har vandrat vid hans sida länge*Handlar väl iofs om d
Tja, Döden i Bergmans Sjunde inseglet säger det i alla fall. 😉
Fritt ur minnet:
Riddaren: Vem är du?
Döden: Jag är döden.
Riddaren: Har du kommit för att hämta mig?
Döden: *någonting om att han har vandrat vid hans sida länge*
Handlar väl iofs om d
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:34http://www.snopes.com/radiotv/tv/marlboro.asp
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 14:33Rökning försämrar prestationen, men det finns ju andra parametrar.
En gång i tiden (på medeltiden ungefär) på biologin skulle vi mäta lungvolymer.
Tre flickor var där den dagen och jag var längst, tränade inte alls, den kortaste tränade inte men rökte, ne
Rökning försämrar prestationen, men det finns ju andra parametrar.
En gång i tiden (på medeltiden ungefär) på biologin skulle vi mäta lungvolymer.
Tre flickor var där den dagen och jag var längst, tränade inte alls, den kortaste tränade inte men rökte, ne
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 14:51Haha asså Christer... Vad vill du?
Haha asså Christer... Vad vill du?