Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 21:45Ja det är nog tur vi är olika. Jag skulle omedelbart släcka med vattenflaskan om jag märkte att det brann i klungan.
Ja det är nog tur vi är olika. Jag skulle omedelbart släcka med vattenflaskan om jag märkte att det brann i klungan.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 21:56Sällan någon rökare är med så länge utan rosslandet klingar av för de andra i klungan.
Sällan någon rökare är med så länge utan rosslandet klingar av för de andra i klungan.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:04Miss Flugvikt.
Jag blir så illa berörd av mångas kommentarer och påhopp, och hoppas att det inte hindrar dig i dina (och mina) mål. 🙂Jag är en rökare som har börjat träna ordentligt. 5-6 gånger i veckan. Jag kommer att göra konditionstest nästa vecka
Miss Flugvikt.
Jag blir så illa berörd av mångas kommentarer och påhopp, och hoppas att det inte hindrar dig i dina (och mina) mål. 🙂
Jag är en rökare som har börjat träna ordentligt. 5-6 gånger i veckan. Jag kommer att göra konditionstest nästa vecka
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:27Helt enkelt superbra Christer. Kan vi kalla det "en tråds liv och..."...?????:D:D
Helt enkelt superbra Christer. Kan vi kalla det "en tråds liv och..."...?????:D:D
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:32Trådmarathon? Ni är chanslösa, StM2009 är har ca 10 gånger fler inlägg och då är det fortfarande 1,5 dygn till start... 😉
Trådmarathon? Ni är chanslösa, StM2009 är har ca 10 gånger fler inlägg och då är det fortfarande 1,5 dygn till start... 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 23:29Erik lilla gubben....underskatta inte oss i den övre medelåldern bara..?!
Nu undrar jag om någon rökare eller icke rökare har blivit antastad av lössläppt hund eller liknande samt om löpare har som röker har annan utrustning än vanliga löpare....sen har v
Erik lilla gubben....underskatta inte oss i den övre medelåldern bara..?!
Nu undrar jag om någon rökare eller icke rökare har blivit antastad av lössläppt hund eller liknande samt om löpare har som röker har annan utrustning än vanliga löpare....sen har v
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 01:21Viktor! Jag måste erkänna, jag skrattade mig nästan rökfri då jag läste ditt senaste inlägg (t+) (H:).
Den här tråden liknar mest en enda stor dynamisk familj - det kritiseras hit och skrattas dit och under tiden passerar alla tänkbara sinnesstämningar.
Viktor! Jag måste erkänna, jag skrattade mig nästan rökfri då jag läste ditt senaste inlägg (t+) (H:).
Den här tråden liknar mest en enda stor dynamisk familj - det kritiseras hit och skrattas dit och under tiden passerar alla tänkbara sinnesstämningar.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 06:45Miss Flugvikt. Inför nästa lopp. Rök inte på 3 dagar. Be sedan en kompis stå med ett vidöppet paket vid mållinjen. Vet inte om det är uthärdligt, men bör ge ett positivt utslag på resultatet. 🙂
Miss Flugvikt. Inför nästa lopp. Rök inte på 3 dagar. Be sedan en kompis stå med ett vidöppet paket vid mållinjen. Vet inte om det är uthärdligt, men bör ge ett positivt utslag på resultatet. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 07:18Miss Flugvikt: Klart att du kan träna för att orka löpa i 5 km och göra det riktigt bra trots att du röker. Dessutom tror jag som många andra att om du kommer igång bra med träningen och märker att konditionen förbättras och att det är roligt så kommer me
Miss Flugvikt: Klart att du kan träna för att orka löpa i 5 km och göra det riktigt bra trots att du röker. Dessutom tror jag som många andra att om du kommer igång bra med träningen och märker att konditionen förbättras och att det är roligt så kommer me
Quote from Elias Engqvist on 29 May 2009, 08:21Nu då vi (fundamentalisterna ;)) har fått avreagera oss måste jag ju också säga att jag tror att vi alla hoppas att du lyckas med såväl att sluta röka som att springa som du vill (längre o snabbare och roligare!)
Nu då vi (fundamentalisterna ;)) har fått avreagera oss måste jag ju också säga att jag tror att vi alla hoppas att du lyckas med såväl att sluta röka som att springa som du vill (längre o snabbare och roligare!)