Quote from Catharina Brattlin on 28 May 2009, 14:56Tack Annika.
Tack Annika.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 15:01Äh, alla vet att det är tufft att röka.
Ironi kan vara svårt att läsa av i skrift.
Äh, alla vet att det är tufft att röka.
Ironi kan vara svårt att läsa av i skrift.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 15:28Jag tycker, som Annika Ödmark Larsson, att det är bra att även rökare tränar. Allt man gör för sin hälsa är bra oavsett om man röker, är överviktig eller är en renlevnadsmänniska. Jag försvarar inte rökningen eller rökare (är ickerökare själv och avskyr r
Jag tycker, som Annika Ödmark Larsson, att det är bra att även rökare tränar. Allt man gör för sin hälsa är bra oavsett om man röker, är överviktig eller är en renlevnadsmänniska. Jag försvarar inte rökningen eller rökare (är ickerökare själv och avskyr r
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 15:33Tänk så många människor som börjar röra på sig för att de har övervikt.
Oavsett hur mycket de går ner mår de bättre av rörelse.
Denna vinkling är vanlig vad gäller övervikt.Varför inte samma approach gentemot rökare:
Börja röra på dig så mår du bättre.
Tänk så många människor som börjar röra på sig för att de har övervikt.
Oavsett hur mycket de går ner mår de bättre av rörelse.
Denna vinkling är vanlig vad gäller övervikt.
Varför inte samma approach gentemot rökare:
Börja röra på dig så mår du bättre.
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2009, 16:29Jag har liknande upplevelser både med min pappa och svärmor...
Anna-Carolina: Vad är det som är tufft med att röka? (Hoppas du var ironisk, annars är du barnslig på mer än ett sätt).
Jag har liknande upplevelser både med min pappa och svärmor...
Anna-Carolina: Vad är det som är tufft med att röka? (Hoppas du var ironisk, annars är du barnslig på mer än ett sätt).
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 16:50Har bara skummat inläggen och minns ej exakt vad ni skrivit men det var nåt inlägg där någon tyckte att vi skulle inte komma med pekpinnar till rökare för det gör vi minsann inte till överviktiga, eller nåt i den stilen. Egentligen vill jag respektera trå
Har bara skummat inläggen och minns ej exakt vad ni skrivit men det var nåt inlägg där någon tyckte att vi skulle inte komma med pekpinnar till rökare för det gör vi minsann inte till överviktiga, eller nåt i den stilen. Egentligen vill jag respektera trå
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2009, 16:51🙂
🙂
Quote from Catharina Brattlin on 28 May 2009, 17:09Det var jag som skrev det, Allie, utan någon som helst värdering i huruvida rökning/övervikt är störande eller inte.
Det som diskuterades var rökningens farlighet, med långa pekpinnar mot bl a TS, som uttryckligen hade avböjt sådana. Jag reagerade på det
Det var jag som skrev det, Allie, utan någon som helst värdering i huruvida rökning/övervikt är störande eller inte.
Det som diskuterades var rökningens farlighet, med långa pekpinnar mot bl a TS, som uttryckligen hade avböjt sådana. Jag reagerade på det
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 17:20TS frågade efter fler rökare som tränar och var intresserad av deras erfarenheter av rökningens effekter på träningen. Men istället kommer ett antal påhopp om rökningens skadeverkningar, vilka hon säkert är medveten om. Det var ju precis det hon inte vill
TS frågade efter fler rökare som tränar och var intresserad av deras erfarenheter av rökningens effekter på träningen. Men istället kommer ett antal påhopp om rökningens skadeverkningar, vilka hon säkert är medveten om. Det var ju precis det hon inte vill
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 17:24Inlägg som klagar på att trådar går en liten smula ot (mer är det inte här) är i mitt tycke irrelevanta och ointressanta.
Inlägg som klagar på att trådar går en liten smula ot (mer är det inte här) är i mitt tycke irrelevanta och ointressanta.