Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 17:32Jack Twist!
Jo, tråden har helt spårat ur. Vad dina kommentarer beträffar är de ointressanta och hör inte hit.
Jack Twist!
Jo, tråden har helt spårat ur. Vad dina kommentarer beträffar är de ointressanta och hör inte hit.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 17:37Vad fint av dig att ta ett sådant beslut själv. Angående mina kommentarer alltså.
Vad beträffar urspårningen så ser vi det helt olika. Detta är i mitt tycke ingen urspårning, det är en levande diskussion.
Vad fint av dig att ta ett sådant beslut själv. Angående mina kommentarer alltså.
Vad beträffar urspårningen så ser vi det helt olika. Detta är i mitt tycke ingen urspårning, det är en levande diskussion.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 17:49Att börja första veckan med att klaga på OlikTänkande är en bra inledning..
Att börja första veckan med att klaga på OlikTänkande är en bra inledning..
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 17:57Någon som har något bra alt halvbra förslag till hur vi ska komma till rätta med nyetableringen bland rökarna då??? Ref tidigare tråd så skrev jag lite om dom här snusen utan nikotin som tydligen skulle vara en inkörsport för snusning typ vanligt snus. Bö
Någon som har något bra alt halvbra förslag till hur vi ska komma till rätta med nyetableringen bland rökarna då??? Ref tidigare tråd så skrev jag lite om dom här snusen utan nikotin som tydligen skulle vara en inkörsport för snusning typ vanligt snus. Bö
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 18:03Lobotomi och Xanor är kanske i överkant men kan säkert komma till användning.
Lobotomi och Xanor är kanske i överkant men kan säkert komma till användning.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 18:06Tja förslag i alla fall...?! Någon mer...kanske aningen mer nyanserad..(Sa jag i en tråd igår å det fick jag äta upp..hehe)?????
Tja förslag i alla fall...?! Någon mer...kanske aningen mer nyanserad..(Sa jag i en tråd igår å det fick jag äta upp..hehe)?????
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 18:25Jag är en van forumanvändare, även om jag är ny här. Jag har deltagit i många diskussioner och startat många trådar. Vissa av dessa trådar spårar ur med gräl och påhopp och det är inte det som är avsikten med ett forum. Åsikter kan man ha, men i rätt dis
Jag är en van forumanvändare, även om jag är ny här. Jag har deltagit i många diskussioner och startat många trådar. Vissa av dessa trådar spårar ur med gräl och påhopp och det är inte det som är avsikten med ett forum. Åsikter kan man ha, men i rätt dis
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 19:08Jag håller helt med dig Duracell Kaninen..?! Miss Flugvikts funderingar kring rökare och om dom har förbättrat sin kondition å hur det har känts å hur dom har gjort är helt av underordnad betydelse.:) Nu måste vi i stället ta tag i detta med att trådarna
Jag håller helt med dig Duracell Kaninen..?! Miss Flugvikts funderingar kring rökare och om dom har förbättrat sin kondition å hur det har känts å hur dom har gjort är helt av underordnad betydelse.:) Nu måste vi i stället ta tag i detta med att trådarna
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 20:22Har relativt nyligen börjat röka "lite lagom". Är långlöpare sedan flera decennier och hade tidigare urdåligt nikotin- och giftintag, dock feströkare. Har som ambition att sluta springa, men i väntan på det vill jag ändå förbättra cigarettkonsumtionen. In
Har relativt nyligen börjat röka "lite lagom". Är långlöpare sedan flera decennier och hade tidigare urdåligt nikotin- och giftintag, dock feströkare. Har som ambition att sluta springa, men i väntan på det vill jag ändå förbättra cigarettkonsumtionen. In
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 20:53Har varit i marathon och ultrabiten sedan 1982.
Är det någon som vill höra historier om storrökare som gör bra ifrån sig.
Har ett antal.Om dessa skulle vilja sluta?
Ja - allihopa.Tror att de på grund av att de gör så gott ifrån sig har lite svårare at
Har varit i marathon och ultrabiten sedan 1982.
Är det någon som vill höra historier om storrökare som gör bra ifrån sig.
Har ett antal.
Om dessa skulle vilja sluta?
Ja - allihopa.
Tror att de på grund av att de gör så gott ifrån sig har lite svårare at