Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om man ska springa 54 st maror/ultror på ett år så förstår jag att det blir jobbigt att hinna med träningslångpassen. 😉

Haha...jag jag hoppas att ja sa att det var en skröna typ....(Men med den gubban så kan man aldrig veta..) Sitter nu i Antibes å dricker gott vin till en fet Entrecote...urssch på dig K-G.
MIA...skitroligt att du vill vara med oss å kuta. Tror att du blir

Gå å lägg dig Malin...tror att allt bara är en skröna..?! Undrar om han ens existerar...Annars så är väl "Mitt rum i Antibes " ett av världens mest älskade konstverk....???? Vem gjorde det å hur många tavlor sålde han under sin livstid....Svarar ni K-G bl

Jag är redan frälst Kjell. 🙂
Tidigare har jag alltid tyckt det var pest att springa, men så helt plötsligt en dag... ja det var som om jag såg ljuset i tunneln. 😉

Jag antar att man blir mer och mer biten ju mer man springer.

Jag började ju med löpnin

K-G...var är du...?? Malin kan ju för faan inte sova..?????? Antibes har tydligen finfina viner till maten tror jag bestämt..??!! Få se om det blir något svar i veckan???!!:D

Börjar bli trött nu....

Har hittat en del maror i närheten av där jag bor. Det visade sig till och med gå en trail mara i min lilla stad i oktober. 🙂
Det hade jag ingen aning om ens.
Sen går det en i Greenville, sc i oktober eller om det var november och sist en mara till i Ch

K-G kommer hem på söndag, så vänta inga svar förrän tidigast på måndag.

Ja det låter bra Janne...då kan han kanske dementera alla ryktena en gång för alla...:D