Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 19:53"Det är inte alltid kul att gå in som ensam eller en av några få personer som tillhör en minoritetsgrupp som behandlas som diskussionsämne. Jag är sällan förtjust i att svara på frågor från grabbar som inleder samtalet med "Men alltså Malin, du som TJEJ,
"Det är inte alltid kul att gå in som ensam eller en av några få personer som tillhör en minoritetsgrupp som behandlas som diskussionsämne. Jag är sällan förtjust i att svara på frågor från grabbar som inleder samtalet med "Men alltså Malin, du som TJEJ,
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 20:13"- Nämen flickor, sitter ni här alldeles ensamma?- Nej, vi är sju stycken"
"- Nämen flickor, sitter ni här alldeles ensamma?- Nej, vi är sju stycken"
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 00:06Det underliga är att inte 90% av deltagarna i den här tråden är avstängda.
Edit
Borde nog vara 100% förresten.
Det underliga är att inte 90% av deltagarna i den här tråden är avstängda.
Edit
Borde nog vara 100% förresten.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 00:25Tja, vill man känna sig kränkt är det lätt. Jag är en lantis, har ni någon gång hört något positivt om oss? Vi borde sluta använda ordet lantis som enbart är nedsättande.
Tja, vill man känna sig kränkt är det lätt. Jag är en lantis, har ni någon gång hört något positivt om oss? Vi borde sluta använda ordet lantis som enbart är nedsättande.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 09:09Malin.
Vi har ej träffats så min uppfattning om dig är ett ?.
Jag försöker bemöta det du skriver, vilket inte nödvändigtvis betyder att du har samma åsikter privat.Känner höga politiker, skattmasar, kronofogdar privat. Tack och lov. Ofta har jag inte
Malin.
Vi har ej träffats så min uppfattning om dig är ett ?.
Jag försöker bemöta det du skriver, vilket inte nödvändigtvis betyder att du har samma åsikter privat.
Känner höga politiker, skattmasar, kronofogdar privat. Tack och lov. Ofta har jag inte
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 09:42K-G:
"Tillbaks till positiva ord.
Tror det hjälper de som nu ni däruppe anser vara lite mindre värda.
Skylla på att allmänheten har fel uppfattning. Jo, jo. "Du har ett sätt att skriva på som gör att det känns som om du lämnar halva resonemanget oskriv
K-G:
Skylla på att allmänheten har fel uppfattning. Jo, jo. "
Du har ett sätt att skriva på som gör att det känns som om du lämnar halva resonemanget oskriv
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2012, 09:54Med risk att tjata om Malins ord:
Skylla på att allmänheten har fel uppfattning. Jo, jo. "Jag tänkte samma sak, vad är det för positivt med det K-G.
En si
Med risk att tjata om Malins ord:
Skylla på att allmänheten har fel uppfattning. Jo, jo. "
Jag tänkte samma sak, vad är det för positivt med det K-G.
En si
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 09:59Nej.
Jag anser att några som stödjer sig på officiella beslut ibland överdriver väl mycket.
De målar liksom f-n på väggen.
Om du känner dig träffad så är det ditt beslut. Inte mitt.Tror du ej att om vi i Sverige skulle hitta positiva sidor hos männis
Nej.
Jag anser att några som stödjer sig på officiella beslut ibland överdriver väl mycket.
De målar liksom f-n på väggen.
Om du känner dig träffad så är det ditt beslut. Inte mitt.
Tror du ej att om vi i Sverige skulle hitta positiva sidor hos männis
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:28K-G Jag tycker att du nedvärderar oss som inte håller med dig. Varför utgå från att vi är nickedockor som inte tänker själva utan bara följer oficiella beslut? Tror du verkligen att vi inte tänker själva utan följer överhetens diktat?
Visst kan man själv
K-G Jag tycker att du nedvärderar oss som inte håller med dig. Varför utgå från att vi är nickedockor som inte tänker själva utan bara följer oficiella beslut? Tror du verkligen att vi inte tänker själva utan följer överhetens diktat?
Visst kan man själv
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:31Vill markera som ointressant, men den här tråden är ju det enda jag vill läsa på funbeat just nu 🙂
Vill markera som ointressant, men den här tråden är ju det enda jag vill läsa på funbeat just nu 🙂