Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:43jag känner mig trygg när vissa tar på sig rollen som Sveriges ansikte utåt i världen.
jag känner mig trygg när vissa tar på sig rollen som Sveriges ansikte utåt i världen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 12:49"Nej.
Jag anser att några som stödjer sig på officiella beslut ibland överdriver väl mycket."Vilka officiella beslut menar du nu? Du har även fortfarande inte svarat på mina frågor. Skulle uppskatta om du gjorde det.
"De målar liksom f-n på väggen."
H
"Nej.
Jag anser att några som stödjer sig på officiella beslut ibland överdriver väl mycket."
Vilka officiella beslut menar du nu? Du har även fortfarande inte svarat på mina frågor. Skulle uppskatta om du gjorde det.
"De målar liksom f-n på väggen."
H
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 12:56Jag håller med David och trodde sådana uppgifter bara ingick via arvsrätt.
F.ö anser jag att ultralöpare fuskar när de tränar på ICA.
Jag håller med David och trodde sådana uppgifter bara ingick via arvsrätt.
F.ö anser jag att ultralöpare fuskar när de tränar på ICA.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 15:54En gång till.
1. Officiellt använder jag inte ordet n.
2. Tror att om man inte tog i så mycket vad gäller vissa ord så skulle det nog inte bli sämre.
3. För mycket åt ena hållet och ej acceptera att vi är olika föder ju tyvärr vissa med argument som kans
En gång till.
1. Officiellt använder jag inte ordet n.
2. Tror att om man inte tog i så mycket vad gäller vissa ord så skulle det nog inte bli sämre.
3. För mycket åt ena hållet och ej acceptera att vi är olika föder ju tyvärr vissa med argument som kans
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 15:58David.
En gång var det en ensam politiker som talade för alla oss andra.
David.
En gång var det en ensam politiker som talade för alla oss andra.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 16:07Jag kan tipsa dig om att det var ett FN-beslut om bojkott och det togs utan någon diskussion om ifall du skulle lufsa i Comrades.
Jag kan tipsa dig om att det var ett FN-beslut om bojkott och det togs utan någon diskussion om ifall du skulle lufsa i Comrades.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 16:11David. Det svaret fick jag ej. Du har säkert rätt men ingen upplyste mig.
Tomas.
Våra världar är väldigt små. De vi umgås med antingen ofta eller mer sällan ( som jag vid mina ultralopp + musik ) så är resten nästan ett vakuum.
Gick igenom tråden och
David. Det svaret fick jag ej. Du har säkert rätt men ingen upplyste mig.
Tomas.
Våra världar är väldigt små. De vi umgås med antingen ofta eller mer sällan ( som jag vid mina ultralopp + musik ) så är resten nästan ett vakuum.
Gick igenom tråden och
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 16:21Nä, men de flesta som klarade av skolan hade koll på att det fanns både en idrotts o handelsbojkott under den perioden.
Det är nog dags att du kommer ut ur din snäva värld.
Nä, men de flesta som klarade av skolan hade koll på att det fanns både en idrotts o handelsbojkott under den perioden.
Det är nog dags att du kommer ut ur din snäva värld.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 16:37"Tycker du även att våldtäktsoffer med kort kjol ska skylla sig själva?"
Dessa tröttsamma rabiata feminister...
"Tycker du även att våldtäktsoffer med kort kjol ska skylla sig själva?"
Dessa tröttsamma rabiata feminister...
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 17:00David.
Du är insatt i väldigt mycket och det är imponerande.
Tror dock ej att jag skulle göra bort mig alltför mycket i jämförelse med dig.Av de 6 som jag har träffat i detta ämne så förlåt mig men jag tror ingen av er skulle kunna förändra så mycket h
David.
Du är insatt i väldigt mycket och det är imponerande.
Tror dock ej att jag skulle göra bort mig alltför mycket i jämförelse med dig.
Av de 6 som jag har träffat i detta ämne så förlåt mig men jag tror ingen av er skulle kunna förändra så mycket h