Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 23:40Har du knäproblem och dessutom är tyngre ska du framför allt se till att springa med bra teknik redan från början, det minskar belastningen på dina knän drastiskt. Kolla med en friidrottsklubb eller liknande.
Har du knäproblem och dessutom är tyngre ska du framför allt se till att springa med bra teknik redan från början, det minskar belastningen på dina knän drastiskt. Kolla med en friidrottsklubb eller liknande.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 14:48Låter krångligt!
Hur menar du med att springa med rätt teknik?
Låter krångligt!
Hur menar du med att springa med rätt teknik?
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 15:07Eller ja, jag väntar på samtal från sjukgymnast för att boka in en tid. Kan ju faktiskt diskutera detta med han/hon då. Tydligen så ska personen vara speciellt inriktad till de personer som idrottar (knäproblem).
Fick även ett tips av en arbetskamrat ida
Eller ja, jag väntar på samtal från sjukgymnast för att boka in en tid. Kan ju faktiskt diskutera detta med han/hon då. Tydligen så ska personen vara speciellt inriktad till de personer som idrottar (knäproblem).
Fick även ett tips av en arbetskamrat ida
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 15:55Enkelt sagt ska du se till att sätta ner foten rakt under dig, inte långt framför, och se till böja på knäna samtidigt. Tanken är att knäet och fotleden ska ta upp energin i landningen genom att göra det de är byggda för, rotera, inte att stöten ska gå ge
Enkelt sagt ska du se till att sätta ner foten rakt under dig, inte långt framför, och se till böja på knäna samtidigt. Tanken är att knäet och fotleden ska ta upp energin i landningen genom att göra det de är byggda för, rotera, inte att stöten ska gå ge
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 16:09Glömde en viktig detalj mitt i allt svammel: Sträck på dig och slappna av, de två är nästan viktigast. Som K-G Nyström säger, spring som en avslappnad snobb. Se till att vara rak i ryggen men avslappnad i övrigt.
Glömde en viktig detalj mitt i allt svammel: Sträck på dig och slappna av, de två är nästan viktigast. Som K-G Nyström säger, spring som en avslappnad snobb. Se till att vara rak i ryggen men avslappnad i övrigt.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 16:10Om du bestmtämt dig för en sko tex kayanon som kostar lite, hittat rätt storlek rekomenderar jag dig att beställa från
http://www.startfitness.co.uk
Jag beställde kayano 16 (älskar skorna!) för 1086 kr med frakt plus attjag fick med löparstrumpor. Tog ung
Om du bestmtämt dig för en sko tex kayanon som kostar lite, hittat rätt storlek rekomenderar jag dig att beställa från
http://www.startfitness.co.uk
Jag beställde kayano 16 (älskar skorna!) för 1086 kr med frakt plus attjag fick med löparstrumpor. Tog ung
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 16:17Sara: om alla gör så så finns det snart inga butiker kvar med servicen att de provar ut skorna åt dig.... Får du ett par skor utprovade som du gillar, betala för servicen och köp dem där!
Har du sedan sprungit slut på dem och vill ha ett par nya av samma
Sara: om alla gör så så finns det snart inga butiker kvar med servicen att de provar ut skorna åt dig.... Får du ett par skor utprovade som du gillar, betala för servicen och köp dem där!
Har du sedan sprungit slut på dem och vill ha ett par nya av samma
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 16:35Måste nog hålla med Anna om att gå ner till affären vore bäst, i alla fall just nu. Jag vill prova ut skorna innan jag bestämmer mig för att köpa, komforten och sånt.
Tänk att bara skor kan vara så viktigt!! (#)
Måste nog hålla med Anna om att gå ner till affären vore bäst, i alla fall just nu. Jag vill prova ut skorna innan jag bestämmer mig för att köpa, komforten och sånt.
Tänk att bara skor kan vara så viktigt!! (#)
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:48Anna ?? +1
Anna ?? +1
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:58Om du fortfarande vill ha Asics skorna så...
http://www.sportsdirect.com/asics-kayano-16-mens-212043?src=google
Om du fortfarande vill ha Asics skorna så...
http://www.sportsdirect.com/asics-kayano-16-mens-212043?src=google