Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 11:14Hälseneinflammation, löparknä(n), höftgnissel, plantar fasciit, inflammationer på föttenas utsidor, benhinneinflammation och även lite hopparknä gick jag igenom på halvtannat år från början. När relativt gamla kroppar börjar springa kan det göra ont. Jag
Hälseneinflammation, löparknä(n), höftgnissel, plantar fasciit, inflammationer på föttenas utsidor, benhinneinflammation och även lite hopparknä gick jag igenom på halvtannat år från början. När relativt gamla kroppar börjar springa kan det göra ont. Jag
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 18:51Jag skulle vilja understryka det som Christer Schapiro skrev i sitt andra inlägg - bästa skorna finns oftast i prisklassen 900 - 1200 kr.
De flesta tillverkare har ett antal snikvarianter runt 500 - 600 kr. Undvik dem. De har ofta sämre passform och hål
Jag skulle vilja understryka det som Christer Schapiro skrev i sitt andra inlägg - bästa skorna finns oftast i prisklassen 900 - 1200 kr.
De flesta tillverkare har ett antal snikvarianter runt 500 - 600 kr. Undvik dem. De har ofta sämre passform och hål
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 21:49http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=&P_ID=41236&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1
Funkar också rätt bra för löpare med pronation. Kanonpris. Dom skickar med sockar & funktions t-shirt som är riktigt bra. Tänk på att sk
Funkar också rätt bra för löpare med pronation. Kanonpris. Dom skickar med sockar & funktions t-shirt som är riktigt bra. Tänk på att sk
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 00:24för ett år sedan hade jag längtat efter den skon du är ute efter, men inte idag, efter att ha börjat med lättare och mindre skor. utan alltför mkt stöd och dämpning. så aldrig i livet att jag skulle vilja återgå till den sortens sko som kayano 16 represen
för ett år sedan hade jag längtat efter den skon du är ute efter, men inte idag, efter att ha börjat med lättare och mindre skor. utan alltför mkt stöd och dämpning. så aldrig i livet att jag skulle vilja återgå till den sortens sko som kayano 16 represen
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 14:26Herre jävlar vad dyra skor är i Sverige.
Jag brukar alltid shoppa online och för 2000kr får jag 4-5 par skor inklusive frakt.
Herre jävlar vad dyra skor är i Sverige.
Jag brukar alltid shoppa online och för 2000kr får jag 4-5 par skor inklusive frakt.
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 09:41Tack för svar och tips på skor! 🙂 Uppskattas!
Jag såg dock bannern till höger om denna sida (Aktivbutiken) och såg att de faktiskt har en hel del skor som är till för terräng, intressant. Ett par som jag har tittat på är:
nov8 Mudroc 280 (1 295:- )
I
Tack för svar och tips på skor! 🙂 Uppskattas!
Jag såg dock bannern till höger om denna sida (Aktivbutiken) och såg att de faktiskt har en hel del skor som är till för terräng, intressant. Ett par som jag har tittat på är:
nov8 Mudroc 280 (1 295:- )
I
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 10:11Magnus: Jag förstår inte riktigt varför du snöat in på att du ska ha specialgjorda inlägg innan du har fått det utrett om DU specifikt behöver något sådant?
Magnus: Jag förstår inte riktigt varför du snöat in på att du ska ha specialgjorda inlägg innan du har fått det utrett om DU specifikt behöver något sådant?
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 10:24Enligt läkaren jag träffade för ett tag sedan rekommenderade han mig att skaffa ett par inlägg, inte för att jag har grövre problem med fötterna men det var lite som behöver stödjas upp med hjälp av inlägg.
Enligt läkaren jag träffade för ett tag sedan rekommenderade han mig att skaffa ett par inlägg, inte för att jag har grövre problem med fötterna men det var lite som behöver stödjas upp med hjälp av inlägg.
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 11:44Magnus, förklarade läkaren också varför du skulle stödja upp fötterna med inlägg och inte träna upp din fotstyrka istället? Fotstyrka är relativt enkelt att träna, tåhävningar är ett bra ställe att börja.
Själv var jag i samma läge som du i början av förr
Magnus, förklarade läkaren också varför du skulle stödja upp fötterna med inlägg och inte träna upp din fotstyrka istället? Fotstyrka är relativt enkelt att träna, tåhävningar är ett bra ställe att börja.
Själv var jag i samma läge som du i början av förr
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 16:36Så tack vare att du gjorde tåhävningar kan du nu springa i finskor?
Jag tror på att man måste ha ett par riktiga skor för att inte få problem. Träning, visst är väl det bra - men tror inte det är allt.
Så tack vare att du gjorde tåhävningar kan du nu springa i finskor?
Jag tror på att man måste ha ett par riktiga skor för att inte få problem. Träning, visst är väl det bra - men tror inte det är allt.