Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 22:43Haha. Håller med föregående talare. Håll till vänster på vägen tillbaka i simningen på Stockholm Triathlon. Då går du mycket grunt. Vi är en träningsgrupp i Bromma med många nybörjare som ska göra sina första triathlons nästa år. Lycka till med träningen!
Haha. Håller med föregående talare. Håll till vänster på vägen tillbaka i simningen på Stockholm Triathlon. Då går du mycket grunt. Vi är en träningsgrupp i Bromma med många nybörjare som ska göra sina första triathlons nästa år. Lycka till med träningen!
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 19:34Jag försöker utläsa hur vad som är nml tid, om man kan säga så, (vet att man inte kan men ialla fall) som man kan räkna med för olympisk distans. Jag har liksom inte en susning./Peter
Jag försöker utläsa hur vad som är nml tid, om man kan säga så, (vet att man inte kan men ialla fall) som man kan räkna med för olympisk distans. Jag har liksom inte en susning./Peter
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 30 September 2009, 09:29Normal tid för en elit: 2 timmar
Normal tid för en motionär 2,20 (män) 2,30 kvinnor
Normal tid för en nybörjare 3 timmar
Typ... men nu är tyvärr det lite tunnt med motionärer på olympisk distans, därför blir kvalitén på de som kör ganska hög i jämföre
Normal tid för en elit: 2 timmar
Normal tid för en motionär 2,20 (män) 2,30 kvinnor
Normal tid för en nybörjare 3 timmar
Typ... men nu är tyvärr det lite tunnt med motionärer på olympisk distans, därför blir kvalitén på de som kör ganska hög i jämföre
Quote from Elias Engqvist on 30 September 2009, 09:55Stina - du har glömt åldersfaktorn ... vi som är lite äldre är faktiskt lite långsammare trots att vi inte är nybörjare
Stina - du har glömt åldersfaktorn ... vi som är lite äldre är faktiskt lite långsammare trots att vi inte är nybörjare
Quote from Lisa Bringhed on 30 September 2009, 14:23I Sunbyholm var det ingen manlig motionär som nådde normal nivå 😉 Ja e inte bitter (#)
1 Teddie Holmberg Powerade Never Give Up 100 00:23:54 2 01:17:17 4 00:10:15 00:10:43 00:11:11 00:10:53 00:43:00 02:24:11
Edit Fler tävlingsresultat fi
I Sunbyholm var det ingen manlig motionär som nådde normal nivå 😉 Ja e inte bitter (#)
1 Teddie Holmberg Powerade Never Give Up 100 00:23:54 2 01:17:17 4 00:10:15 00:10:43 00:11:11 00:10:53 00:43:00 02:24:11
Edit Fler tävlingsresultat fi
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 20:18Skulle säga att jag uppskattar lppet vatten mkt mer än bassängen.. Kan ju vara för att jag gillar att simma i våtdräkt också!
Skulle säga att jag uppskattar lppet vatten mkt mer än bassängen.. Kan ju vara för att jag gillar att simma i våtdräkt också!
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 23:35Här är en till glad total nybörjare som vill fråga er visa män och kvinnor:
- styrketräning, ett måste eller bättre investera tiden i hårda cykel el löppass?
- skillnad mellan spinning/trainer o utecykling? Jag kör inne på FoS, spinning och trainer, h
Här är en till glad total nybörjare som vill fråga er visa män och kvinnor:
- styrketräning, ett måste eller bättre investera tiden i hårda cykel el löppass?
- skillnad mellan spinning/trainer o utecykling? Jag kör inne på FoS, spinning och trainer, h
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 01:25Jag håller mig till pulsträning och uppvärmning vad gäller spinningcykel, och trainer är ett alternativ när det spöregnar ute.
Men att jämföra de 2 med utecykling går bara inte. I utecyklingen bygger du upp din mjölksyratröskel med intervallträning och 2
Jag håller mig till pulsträning och uppvärmning vad gäller spinningcykel, och trainer är ett alternativ när det spöregnar ute.
Men att jämföra de 2 med utecykling går bara inte. I utecyklingen bygger du upp din mjölksyratröskel med intervallträning och 2
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 07:05De absolut bästa i branschen är Reck och Lundkvist i Lerdiket. Det visar deras testobjekts resultat också.
Flipper rör mer i dagvattnet.
De absolut bästa i branschen är Reck och Lundkvist i Lerdiket. Det visar deras testobjekts resultat också.
Flipper rör mer i dagvattnet.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 08:20Nu har jag läst Joe Fridels "Your first triathlon" men tveksamt om jag är en bättre triathlet idag för det... 🙁
Nu har jag läst Joe Fridels "Your first triathlon" men tveksamt om jag är en bättre triathlet idag för det... 🙁