Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 23:27Ja, det kom in flera bra tips och råd här medans jag höll på att skriva mitt inlägg.
Tog lite tid, blev avbruten av telefon. (t+)
Ja, det kom in flera bra tips och råd här medans jag höll på att skriva mitt inlägg.
Tog lite tid, blev avbruten av telefon. (t+)
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 00:05Jan-Olof skrev: "Ja, det kom in flera bra tips och råd här medans jag höll på att skriva mitt inlägg."
Ja, vad snabbt jag fick många svar och tips! Tack så mycket för allihopa! 🙂
Torbjörn skrev: "Det viktigaste är att du kommer igång och tycker att är
Jan-Olof skrev: "Ja, det kom in flera bra tips och råd här medans jag höll på att skriva mitt inlägg."
Ja, vad snabbt jag fick många svar och tips! Tack så mycket för allihopa! 🙂
Torbjörn skrev: "Det viktigaste är att du kommer igång och tycker att är
Quote from Lotta Lindström on 27 January 2008, 00:19Jag kör enligt ett nybörjarprogram från Iform.
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=1014&a=1255Ligger bara på vecka 3 än så länge så jag kan inte uttala mig om det är jättebra eller inte.
Jag kör enligt ett nybörjarprogram från Iform.
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=1014&a=1255
Ligger bara på vecka 3 än så länge så jag kan inte uttala mig om det är jättebra eller inte.
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 00:48Stressa inte, för annars kommer skadorna.
Framsteg är beroendeframkallande och man vill ha nya framsteg varje gång.
Stressa inte, för annars kommer skadorna.
Framsteg är beroendeframkallande och man vill ha nya framsteg varje gång.
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 03:58Jag läste ett kom igång pass i Spring (tidigare runners world) som var intressant. Gick ut på att man skulle gå ut långsamt i ex. 5 min och löpa hem snabbare. Sen höjde man med 1 minut åt gången och höll på så till ex. 10 min ut och snabbare hem. Där stan
Jag läste ett kom igång pass i Spring (tidigare runners world) som var intressant. Gick ut på att man skulle gå ut långsamt i ex. 5 min och löpa hem snabbare. Sen höjde man med 1 minut åt gången och höll på så till ex. 10 min ut och snabbare hem. Där stan
Quote from Linnea Persson on 27 January 2008, 08:33Gissar att du redan fått en massa bra tips, det jag tänkte skriva har säkert redan nämnts. Jag skulle vilja råda dig till att inte springa tills du stupar i början, vänta med det tills du är fast i löparträsket. För min del är det i alla fall så att om ja
Gissar att du redan fått en massa bra tips, det jag tänkte skriva har säkert redan nämnts. Jag skulle vilja råda dig till att inte springa tills du stupar i början, vänta med det tills du är fast i löparträsket. För min del är det i alla fall så att om ja
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 09:30När du börjar komma igång och vill göra passen mer ansträngande, så tänk på att öka tiden du är ute snarare än farten. Man behöver inte alls bry sig om fart förrän man kan jogga en timme utan att stanna.
När du börjar komma igång och vill göra passen mer ansträngande, så tänk på att öka tiden du är ute snarare än farten. Man behöver inte alls bry sig om fart förrän man kan jogga en timme utan att stanna.
Quote from Urban Nilsson on 27 January 2008, 10:16Börja med att komma igång med löpningen.
När du väl springer/joggar en sträcka utan vila kan du kolla på tekniken som Jessica förordar (om du tycker det ser vettigt ut. Det finns många skolor). Annars blir det lite som att börja träna ett F1-team på att
Börja med att komma igång med löpningen.
När du väl springer/joggar en sträcka utan vila kan du kolla på tekniken som Jessica förordar (om du tycker det ser vettigt ut. Det finns många skolor). Annars blir det lite som att börja träna ett F1-team på att
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 11:07det är ju det det inte blir daniel.
man tar det precis lika lungt med att komma igång. skilnaden är bar att man lär sig direkt en teknik som främjar kroppen.vi har haft den här diskutionen förut. vad du grundar dina idér på övergår mitt förstånd. ungef
det är ju det det inte blir daniel.
man tar det precis lika lungt med att komma igång. skilnaden är bar att man lär sig direkt en teknik som främjar kroppen.
vi har haft den här diskutionen förut. vad du grundar dina idér på övergår mitt förstånd. ungef
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 11:39Å andra sidan Jessica, börjar man köra bil behöver inte börja traggla höghastighets-, långdistans- och motorvägskörning på en gång, det viktiga är att man kommer igång och börjar köra bil.
Å andra sidan Jessica, börjar man köra bil behöver inte börja traggla höghastighets-, långdistans- och motorvägskörning på en gång, det viktiga är att man kommer igång och börjar köra bil.