Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 18:47Men vi snackar LITE framåt va? Knappt synligt?
Jag springer tydligen på framfoten - i alla fall på kortare sträckor - på långa sträckor är det nog mer mittfotslöpning. Enl filmning på RS nuddade min häl inte i marken, men det var ju bara en kort sträcka.
Men vi snackar LITE framåt va? Knappt synligt?
Jag springer tydligen på framfoten - i alla fall på kortare sträckor - på långa sträckor är det nog mer mittfotslöpning. Enl filmning på RS nuddade min häl inte i marken, men det var ju bara en kort sträcka.
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 20:10>Att luta sig lite framåt och på det sättet komma över i framfotalöpning, tyckte jag var en ganska enkel förändring att genomföra!
Precis det där gjorde skillnaden för mej också. Jessicas tips då var att "ta hjälp av gubben Newton".
>Att luta sig lite framåt och på det sättet komma över i framfotalöpning, tyckte jag var en ganska enkel förändring att genomföra!
Precis det där gjorde skillnaden för mej också. Jessicas tips då var att "ta hjälp av gubben Newton".
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 23:14Tjinook Ook: "Eftersom även skriver in promenader på träningsschemat, innebär det då att man ska avhålla sig från promenader de dagar man har "vila"? Som det är nu så går jag åtminstone någonting mer eller mindre varje dag."
Nej, det innebär inte att du
Tjinook Ook: "Eftersom även skriver in promenader på träningsschemat, innebär det då att man ska avhålla sig från promenader de dagar man har "vila"? Som det är nu så går jag åtminstone någonting mer eller mindre varje dag."
Nej, det innebär inte att du