Quote from Elias Engqvist on 27 January 2008, 12:26Det var inte så många svar om skorna: Jag tycker att du bör gå till en seriös sportaffär som har möjlighet till videofilmning av då du springer på ett löpband så dom kan se hur du sätter ner fötterna så du kan få lämpliga skor. Det är aldrig för tidigt me
Det var inte så många svar om skorna: Jag tycker att du bör gå till en seriös sportaffär som har möjlighet till videofilmning av då du springer på ett löpband så dom kan se hur du sätter ner fötterna så du kan få lämpliga skor. Det är aldrig för tidigt me
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 12:57nu har jag läst mina innlägg tre gånger. hittar inget om höghasitghets löpning eller intervaller, däremot om en teknik som är skonsam för kroppen som man lika görna kan lära in när man springer en minut och går fem minuter och så vidare.....
nu har jag läst mina innlägg tre gånger. hittar inget om höghasitghets löpning eller intervaller, däremot om en teknik som är skonsam för kroppen som man lika görna kan lära in när man springer en minut och går fem minuter och så vidare.....
Quote from Bjarne Lewin on 27 January 2008, 13:12Jag följde iforms nybörjar program när jag började springa. Det fungerade bra för mig på alla sätt utom ett. Jag kunde inte springa 5 km på 30 minuter efter 12 veckor, det tog lite längre tid men sen kom det.
Programmet var enkelt att följa och det har e
Jag följde iforms nybörjar program när jag började springa. Det fungerade bra för mig på alla sätt utom ett. Jag kunde inte springa 5 km på 30 minuter efter 12 veckor, det tog lite längre tid men sen kom det.
Programmet var enkelt att följa och det har e
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:24Jag har varit ute 28 minuter enligt Patriks nybörjarprogram nu. Jag var visst inte så smart att jag insåg att jag kunde fortsätta gå ett par minuter till trots att jag kommit fram till min dörr, men jag kan ju tänka på det nästa gång så att det elblir 30
Jag har varit ute 28 minuter enligt Patriks nybörjarprogram nu. Jag var visst inte så smart att jag insåg att jag kunde fortsätta gå ett par minuter till trots att jag kommit fram till min dörr, men jag kan ju tänka på det nästa gång så att det elblir 30
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:25Håller med Daniel och Peter, det är bättre att komma igång alls faktiskt. Börja nöta löpteknik är så dödens tråkigt att det kan få vem som helst att lägga ner löpningen innan de ens kommit till sitt tionde pass.
När man kommit dithän att man börjar jaga
Håller med Daniel och Peter, det är bättre att komma igång alls faktiskt. Börja nöta löpteknik är så dödens tråkigt att det kan få vem som helst att lägga ner löpningen innan de ens kommit till sitt tionde pass.
När man kommit dithän att man börjar jaga
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:27Intersport brukar kunna analysera löpningen och få fram vilka skor man ska ha. Kolla annars om Löplabbet har någon butik i dina trakter.
Intersport brukar kunna analysera löpningen och få fram vilka skor man ska ha. Kolla annars om Löplabbet har någon butik i dina trakter.
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:33Tjinook, vad kul att det gick bra. 28 minuter eller 30 minuter spelar egentligen inte så stor roll. Bara man känner att man är pigg och rörlig.
De brukar ha möjlighet till inspelning på video på de stora sportkedjorna typ Stadium, Intersport etc. Åtmins
Tjinook, vad kul att det gick bra. 28 minuter eller 30 minuter spelar egentligen inte så stor roll. Bara man känner att man är pigg och rörlig.
De brukar ha möjlighet till inspelning på video på de stora sportkedjorna typ Stadium, Intersport etc. Åtmins
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:33Jessica, jag tycker du har i princip rätt. Nu har jag inte varit med om de tidigare diskussionerna så ni får ursäkta om jag kommer med självklarheter. Det låter som ni är lite trötta på varandra i den frågan vid det här laget 😉
Jag menar "i princip" där
Jessica, jag tycker du har i princip rätt. Nu har jag inte varit med om de tidigare diskussionerna så ni får ursäkta om jag kommer med självklarheter. Det låter som ni är lite trötta på varandra i den frågan vid det här laget 😉
Jag menar "i princip" där
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:37Kloka ord från Fredrika!
Kloka ord från Fredrika!
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 13:56Jag har oxå kört med Iforms nybörjarprogram, jag tycker det är bra, Har precis gjort färdigt vecka 9. Det ökar med lagom takt varje vecka. Efter det ska jag nog ge mig på deras nästa program som har målet 1 mil.
Jag har oxå kört med Iforms nybörjarprogram, jag tycker det är bra, Har precis gjort färdigt vecka 9. Det ökar med lagom takt varje vecka. Efter det ska jag nog ge mig på deras nästa program som har målet 1 mil.